mamma til 2 skjønnheter Skrevet 16. januar 2011 #1 Skrevet 16. januar 2011 Eneste tiden i døgnet jeg kan sette meg ner å slappe av på er tiden fra jeg står opp til kvelden kommer i 18.00 tiden.. Da begynner kroppen (beina) spesiellt å bli urolig. Klarer ikke å se en hel film uten å måtte reise meg å gå rundt el. Skikkelig dritt for det er den eneste tiden min mann og jeg får alene i døgnet. Er 38 uker på vei.. Fler??
RockMyWorld Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Ja jeg er også plaget med dette. Merket ingenting til det forrige svangerskap, men nå derimot! Ikke like ille hver dag, men dager med mye aktivitet, eller fredagskvelder etter en lang arbidsuke er pyton, da får jeg ikke konsentrert meg om noe på tv hvis jeg setter meg ned. Har hørt at magnesium skal hjelpe og noen nevnte b vitamin også, men har ikke kommet til å prøve ut noe av dette selv enda.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2011 Ikke jeg heller Men prøvde med støttestrømper og det hjalp kanskje litt.. Godt at andre også sliter med det samme. Håper dette går over med en gang babyen er født for på sykehuset vil jeg slappe av!!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Jaaaa!!! Har det uansett, men er blitt forverret i graviditeten! Kjenner det fra jeg våkner til jeg sovner jeg! Og ikke bare i beina! Skal jeg se film må jeg enten sitte og vri og strekke på ankler og håndledd eller reise meg opp og stå eller gå litt! Er grusomt irriterende! Verst når jeg skal prøve å sove! Har prøvd å ta magnesium og spise bananer, ulltråd rundt anklene, kalde og varme fotbad... Ingenting foreløpig som hjelper! Vet at det blir mindre plagsomt når jeg har født - slik var det sist! Til vanlig har jeg det bare i perioder! Hååer det blir borte snart for din del, har ennå endel uker igjen å holde ut jeg... 30+5 idag! Ha en fin søndag så lenge!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2011 Huff så kjedelig at du sliter med det hele tiden! Jeg har også urolige bein i ny og ne når jeg ikke er gravid, men nå er det jo ekstra plagsomt. Spesiellt i det ene beinet å det blir alltid forverret når jeg skal legge meg. Har den ene foten ut av dyna slik at den avkjøles så dempes uroligheten, men den ER der uansett. Ha en fin søndag )
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. januar 2011 #6 Skrevet 16. januar 2011 Er rett og slett litt urolig generelt...sitter ikke lenge i samme stilling for å si det slik, får ubehag av et eller annet slag uansett hva jeg gjør....
Pingo80 Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 Er 28+4, og har akkurat det samme. Snakket med legen om det på fredag, han anbefalte magnesiumtabletter. Ellers er frukt og grønt en fin kilde til magnesium, sier han, men da spiser jeg tydeligvis ikke nok av det... Skal kjøpe magnesiumtabletter mandag, har lest om mange her inne som har hatt stor nytte av det. Lykke til videre!
Gull klump 2 :-) Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Hei,jeg oxo.....det er det verste med hele graviditeten!!!! Var slik i forrige graviditet oxo ;-((( Men nå har jeg fått litt kontroll over det, legen min sa det kom av at barnet spiser av vårt vitamin nivå...å får vi for lite klør vi spesielt i bena. Men nå tar jeg..3 kalsium\magnesium piller fra Sunshine, 1 multi vitamin pille, 2 jern piller daglig....å det hjelper , men når bena begynner å klø må jeg gå å tømme blæra med en gang selv om det er lite der....dette føler jeg også hjelper. Men det er noe skikkelig dritt, kommer på kveldstid her oxo. De verste dagene sov jeg ikke på natta men istedet på dagen. Husk hvis du begynner på tilskudd av div vitaminer at det tar litt tid før du får fyllt opp lageret ditt å du får en virkning ut av det. Kjøp også tilskudd som er anbefalt på helse kost, det er forskjell i forhold til hva en betaler på hvordan kroppen tar det til seg etc.....Lykke til alle rastløse damer :-))))
Mamsi_79 Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Samme her... utrolig irriterende følelse. Jeg begynte med magnesium inkl. vitaminer for et par-tre uker siden og det synest jeg har hjulpet noe. Ikke helt borte, men alikevell er ikke kriblingen så sterk lenger Så kjør på med magnesium og mulitvitaminer ) Blir neppe værre av å prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå