Gå til innhold

Hvor langt er dere på vei og hvilke symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+4 nå, og er kvalm noen dager, andre dager ikke. De dagene jeg er kvalm greier jeg fint å fungere på jobb og hjemme, må bare ta ting litt roligere.

Ellers blir jeg fort sliten og slapp, puppene vokser og er ømme, og jeg kjenner allerede litt vondt i bekkenet. I tillegg har jeg fått plagsomme kviser.

Fortsetter under...

4+5 i dag

Lite med symptomer enda. Det verker og stikker i livmora og det iler og er ømt i puppene. I tillegg klarer jeg faktisk å klemme ut litt væske fra det ene brystet.

Sammenlignet med forrige gang så går jeg ut i fra at kvalmen og trøttheten dukker opp om ei ukes tid.....

Jeg er 5+2, er kvalm hver ettermiddag/kveld, ømme bryster, mensmurringer, stikkninger i livmoren og bekkenløsning! Så her er det full pakke! ;) Dette svangerskapet er helt forskjellig fra de to forrige, så blir spennende å se på tidlig ul til uka om det er en eller to! ;) Eller kanskje det bare er et annet kjønn! :) Tiden vil vise!

Får tidlig ul pga svangerskap utenfor livmora i juni, så både gruer og gleder meg! Håper spiren sitter der den skal og at alt ser bra ut denne gangen! :)

Jeg er 5+0 idag. Her kommer symptomene på rad og rekke etter at jeg fant ut at jeg har en sterk spire <3 Da snakker vi hyppige do besøk, veldig trøtt, ømme og tunge pupper, kvalm (morgen/kveld) når jeg spiser LITT for mye eller litt for lite :P Måtte stå opp kl 8.00 idag på en søndag! Jeg var uvel og følte meg ikke bra. Kjenner at det gjør meg ingenting, for jeg vet at det er verdt det <3

Gleder meg masse til legetime 3.februar, 8 ukers kontroll :) Håper alt står bra til og at h*n holder seg godt fast der inne!

Annonse

9+6 og nesten ingen symptomer bortsett fra ømme bryst. Kjenner ingenting i livmoren og lurer på om jeg fortsatt er gravid. Blir litt lettere trøtt ellers ingen ordentlige tegn på graviditet.

Uke 9 her.

Symptomer:

Trøtt

Større,småømme pupper

Uren hud/kviser

Sulten konstant

Oppblåst mage

Ellers ingenting.

Vært småkvalm innimellom om jeg er sulten,men ikke spydd enda heldigvis.

jeg er 10+1, var litt kvalm og uggen i jula, men trodde d var omgangsyke da jeg ikke viste jeg var gravid :P nå er d litt ømme pupper innimellom, vondt i livmora (ala mens smerter) og veldig trøtt, kan sove hele tiden bortsett fra natta, da får jeg selv ikke sove og klarer ikke la vær å ikke ta meg en blund i løpet av dagen :(

lykke til videre i svangerskapet

Jeg er 10+2 og er litt uggen fra etter lunsj og utover kvelden, er ekstremt toerst, hard i magen, sovner lett, litt ekstra foelsom. begynner ogsaa aa merke at buksene begynner aa bli trangere. Noen andre som er nesten like langt og merker det paa buksene? (Andre gang for meg)

Annonse

Ja, jeg er også 10+2 idag, og merker at buksene er litt trangere, selv om jeg faktisk har gått ned kilo fra jeg ble gravid pga manglende matlyst.

Glemte forresten å legge til at jeg også er veldig veldig følsom for tiden, kan begynne å gråte for absolutt alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...