Gå til innhold

Pause i prøvingen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikkert med jobb nå at det ikke blir no babyplanlegging denne mnd:( Kommer ikke til å begynne med prevansjon igjen, men skulle egentlig prøve el-testing denne gangen siden jeg ikke har hatt så mange sykluser og de jeg har hatt har ikke vært lik. Tror vi har prøvd for tidlig de forrige mnd, og så hatt lite sex når el faktisk var .Uansett er det sikkert greit å ikke være gravid nå, for aner jo ikke hva jeg skal gjøre når mars er over.

Var på jobbintervju på fredag for å få fast jobb der jeg har midlertidig stilling nå..men fikk ikke helt følelsen av at jeg er ønsket der :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så kjipt.. det er så dumt at ønske om fast jobb skal stå i veien for å bli gravid,men skjønner deg veldig godt altså. Jeg går bare på mnd. kontrakter å derfor har vi bare prøvd sånn "halvveis" føler jeg.. har jobbet ca 80% i samme bhg. siden aug. men er usikkert etter feb.

Nå har jeg også veldig tull med syklusen,er på dag 56,men ikke gravid.. tror nok vi også fortsetter å være forsiktige fremover,men begynner ikke på prevansjon igjen nei..

Jeg søker også jobb for harde livet!

Lykke til!:-)

Skrevet

Jeg er nesten ferdig med mensen nå..Litt kjedelig å ikke skulle sette seg inn i når el mest sannsynlig kommer og ikm osv..men skal prøve å ikke tenke på det denne mnd!

Er så sliten av å gå rundt å tenke på denne jobben hele tiden:(

Skrevet

Ønske deg lykke til med jobb letingen .. Håpe virkelig det ordne seg for deg !!

Skrevet

Krysser fingrene for at det ordner seg! :-)

Kaskje får du jo den jobben? Eller en annen.. det ordner seg for snille piker ;)

Det liker jeg å tro hvertfall :D

Skrevet

Takk for det jenter :) Må jo bare tro at det ordner seg på et vis, er bare inne i en litt tung periode nå, så får bare sutre litt og så blir det vel bedre etterhvert :)

Skrevet

Man får heller tenke på det slik at dette egentlig er smart å vente til ting er "tryggere", om noe skulle skje (sykdom etc.)har man alle rettigheter på plass og slipper kampen mot NAV.

Lykke til og gled deg til ting er på plass! :D

Skrevet

Så kjedelig, Leahpudding!

Vet akkurat hvordan du har det, jeg sitter i samme situasjon selv. Jobbmessig. Er innleid og venter på fast jobb. Men vi fortsetter å prøve, for dette kan tydeligvis ta tid :) Får jeg ikke jobben videre (noe jeg er ganske sikker på at jeg gjør da) så får jeg finne meg en annen jobb. Og får jeg ikke en annen jobb får vi klare oss likevel ;)

Ønsker deg masse lykke til, og håper du får jobben du ønsker deg!!:)

Skrevet

Jobb bør ikke være til hinder for graviditet.

Selv ble jeg gravid nesten samme dag som jeg begynte i ny jobb. Grudde meg veldig til å si det til sjefen (som er en "sur" mann), men han tok det overaskende bra og gratulerte meg ;-)

Nå er jeg i min 20. uke, og jeg er blitt oppfordret av en arbeidsgiver å søke jobb hos dem. Arbeidgiver vet at jeg er gravid med termin til sommeren. Likevel vil de at jeg skal søke.

Nå er det utrolig stor forskjell på hvordan sjefen tar dette med graviditet og permisjonstid. Men i det store og hele er det bare snakk om ett år av mange i ditt liv som arbeidstaker.

Jeg ønsker deg masse lykke til både med fast jobb og med det å bli gravid ;-)

Skrevet

Men desverre så må jeg tenke på økonomien, vi klarer oss ikke på en lønn..og dagpenger som jeg må på om jeg ikke får annen jobb :( Men jeg søker på jobber og håper på det beste :)

Lykke til dere andre også, med å bli gravid å med jobb :)

Det må jo bare ordne seg på et vis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...