Limila Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Er da kjempe stolt mor til ei lita jente! Hun kom til verden den 14 januar og er bare helt perfekt!! Vi ble satt i gang kl 10:00 fredagsmorgen med pille pga svangerskapsforgifting, men lite skjedde fram til kl 14:00 så de valgte og ta vannet! Det var ikke rent så det var bra de gjorde når de gjorde det! Ca, kl 16:00 begynte riene og komme.. Og som de sier er det virkelig ikke noe behagelig men man overlever jo! Fikk lystgass i 17:30 tiden, og som det hjalp!! Ikke så veldig på smertene, men på tiden og fikk roet ned musklaturen! Så fikk jeg epidural på 3cm ca 19:30, og jo den hjalp vist! Men når den startet og virke, så kom riene veldig hyppig.. og jeg gikk opp til 8 cm på 1 1/2 time.. Så det var veldig tungt og være til! Men plutselig kl 21:30 var hun der! Presset ikke så veldig lenge heller, og slapp unna med en overflaterift og 3 små sting! Så for en førstegangsfødene så er en fødsel på 5 1/2 time ingenting og si på! Jeg husker jeg sa at dette skal jeg aldri gjøre igjen, men nå husker jeg nesten ingenting av den smerten!! Er bare så stolt mor til lille Seline! Ønsker dere alle lykke til!
nr 4 i magen på overtid Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Skal si det gikk unna:) Gratulerer så mye og kos dere:)
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 Gratulerer så mye med prinsessen kose dere masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå