Gå til innhold

HJELP! Kjæresten til eksen min har stålkontroll over livet mitt. Hun har alle mine passord til facebook, hotmail osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en krangel mellom eksen min og hans dame kom han hjem til meg, og fortalt meg hvordan ting har vært den imellom. Han hadde sagt til meg at hun er psykelig sjalu, og har fullstendig kontroll over livet hans - men at det var så ille: hadde jeg aldri kunne tenke meg til!

Hun har vist passord på min msn, hotmail, facebook, nettby, blogg og ALT jeg har, og selv benyttet seg av dette. I ET PAR ÅR!!

For ca ett år siden merket jeg at så og si alle mine venner og bekjente, på facebook, som jeg hadde blitt kjent med gjennom eksen min (fra den tiden vi var sammen), var blitt slettet. Jeg forsto ingenting, hvorfor skulle alle de på en og samme gang slette meg fra deres venneliste? Ble venn med noen av de igjen, men dagen etter ble de borte fra vennelisten min, igjen. Eksen min kunne igår fortelle meg at det var hun som hadde slettet de.

Hva gjør jeg nå? Såklart: jeg skifter passord på alt jeg har rundt om på nettet! Men likevel, dette er jo bare helt absurd.

Skrevet

Hvis dette er sant politianmelder du henne.

Skrevet

Er vel ikke så mye å gjøre med slikt. Kanskje du bør tenke på å ha et mer fantasifullt passord i fremtiden.

Skrevet

Jeg hadde dratt hjem til dama og spurt hun face til face om hva som f¤%# var hennes problem. Tror jeg hadde klikket i vinkel, og virkelig fortalt henne hvor skapet står!!!!

Skrevet

Er desverre sant. Men har jo ingen bevis. :-/

Skrevet

Min x holdt på en stund som du beskriver. Han hadde også all passordene. Han holdt på sånn lang tid etter, at det ble slutt mellom oss. Oppdaget tilfeldigvis, at det var noe som skurret på facen min en kveld. Han hadde chattet med ei, som jeg alltid bruker å chatte på mitt eget språk, er ikke Norsk. Hun bekreftet, at vi hadde chattet sammen. Men, jeg hadde ikke vært pålogget i det hele tatt den dagen. Forandret selvsagt all passordene, men fy så ekkelt og ikke greit.

Skrevet

Bytt til noe vansklig, som inneholder tall, store og små bokstaver og noe som ikke forbinner det til deg!!

Også anmelder du henne!!

Og xen din må da vel vite hvofor hun har det?? Kansje hun har hacket seg innpå ip adressa di?? Sperr den!

Skrevet

Fy faen for en psykopat hun må være! Hva foregår i hodet hennes når hun hacker seg inn i privatlivet til sin kjærestes EKS??? Og i et par år??

Hvis jeg var deg, så ville jeg ha skrevet på facebook offentlig at hvis noen av de på vennelista har mottatt rare meldinger, blitt slettet som venn o.l, så var det ikke du som hadde gjort det, men nydama til eksen din!

Da ville hun faen med ha skjemt seg loddrett ut!

Det er jo psykt og veldig straffbart det hun har gjort! Er d klar over at hun sannsynligvis vet veldig, veldig MYE om deg?

Ta hevn, med god samvittighet, og gjør det offentlig!

Legg det ut på statusen på facebook!

Skrevet

Enig med 03:30! Om du ikke kan politianmelde henne, så må du hevne deg privat. dette kan ikke passere i stillhet! Fortell alle hvilke gærming hun er! Skummel, skummel dame! :o

Skrevet

Anmeldelse er det eneste rette!!

Skrevet

Politiet gidder mest sannsynligvis ikke å bry seg om det, jo de tar sikkert en tlf og kanskje tar en face 2 face samtale. Besøksforbud får hun kanskje.

Men gjør som hun over sa, skriv på fb statusen så alle ser det. At hu har hacket seg inn på profilen din pga hun er psykelig sjalu og har slettet venner.

Skrevet

Det var nettopp en nordmann som ble dømt for å ha snoket på eksens facebook, så ja politiet bør ta det seriøst, og de har vel metoder for å finne ut slike ting.

Skrevet

Snaddersak for skrivebordspolitiet. Digital kriminalitet er jo et satsningsområde. Jeg ville politianmeldt kvinnen (og heretter byttet passord minst en gang i halvåret).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...