Gå til innhold

føler meg ikke gravid.

Anbefalte innlegg

har ingen symptomer på graviditet annet enn at jeg er trøtt. men det kan også komme av mørketiden. og ingen sollys siden oktober, (mørketid). litt ømme bryst, men det kan komme av litt vektøkning. og ingen mens, som og kan komme av sykluser på alt fra 20-100 dager. har tatt 1Billig tester- negativ 4CB tester- positiv. men føler meg ikke gravid. er ca 4+6 i dag.

forrige svangerskap var jeg hypermesis fra uke 5 til 20. og savner nesten kvalmen. for da viste jeg jo at jeg var gravid. blei veldig paff da jeg hadde positive tester denne mnd for vi har prøvd siden sept. 2008. og ikke klart å bli gravid tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142790594-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid forrige gang så var det eneste gravid symptomet mens smertene pga livmora utvidet seg. Sånn var det til rundt uke 6 og da kom kvalmen, avsmak for kaffe og det enorme behovet for søvn.

Nå er jeg 4+5 og det er akkurat likedan. Det stikker og verker i livmora pluss at puppene verker, men det er jo så ferskt enda. Regner med at det smeller i løpet av den nesten 1,5 uk og det gjør det nok til deg og tenker jeg ;o)

Samme her. 5+2 i dag, og føler meg akkurat som før jeg ble gravid. Ingen symptomer, så jeg tar graviditetstester annenhver dag for å sjekke om jeg virkelig er det. Kanskje bittelitt stikking/murringer i magen og puppene innimellom når jeg virkelig kjenner etter, men det er jo sånt man har til vanlig også... Men jeg tror (og håper) at det kommer flere symptomer etterhvert, selv om akkurat kvalmen godt kan holde seg unna :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...