✿Hildegirl er hjemmemamma✿ Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Han løfter myyyye på hodet og er utrolig sterk i nakken. En pleier så dette på sykehuset før vi dro hjem. Hun var imponert over at han holdt hodet opp i over fem sekunder om gangen og sa vi burde ha han mye på magen. Men så sier min svigermor at hun har en polsk venninne som er utdannet lege, og derfra sies det at dette kan være skadelig så tidlig og at det bør begrenses. Så hvem hører jeg på? Norsk pleier som mener det er fin trening, eller polsk lege som mener det kan være skadelig?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Det er bare bra med litt trening i mageleie, da blir de sterke og fine i nakken, så det er faktisk anbefalt med slik trening 2-3 ganger daglig=)
_Løvemamma_ Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Hør på gutten din, du! Om han liker å ligge på magen å løfte på hode så går det sikkert helt fint, mens om han protesterer så er det ingen problem å drøye det non uker
Gjest Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Fikk beskjed fra fysioterapeuten på sykehuset at man burde la babyen ligge litt på magen hver dag så jeg lar min øve seg på magen når hun er våken sunt å trene de musklene og gir snøen kognitiv trening for den lille når de ser verden fra en annen vinkel visstnok.men de skal bare ligge til de blir slitne så snus de igjen.
2010 Mammaen Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Ja, det er bare bra å la han ligge på magen! Da vil du også få en gutt som liker å ligge på magen og han vil bli sterkere og sterke i rygg og nakke :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Det er bare bra for han å trene opp musklene La han få lov Hadde ei tulle som bare ville stå selv fra hun var 3 mnd. Hun er sterk og frisk i dag.
Puppen og lillemor Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 jeg signerer alle overs om sier at dette er bra - snppa mi har vært ganske sterk helt fra starten av og hun har ligget mye på magen. De må ligge litt på magen for å få trent opp nakke og ryggmuskler, så det er bare bra å gjøre dette noen ganger hver dag.. Hør på gutten din, og snu han når hun sier ifra at nok er nok Nå er vesla her 3 måneder og som tulla toø sillifilly og Olivia så vil hun helst "stå" på fanget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå