Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På ordinær UL fikk vi vite at vi venter en liten jente. Men hvor sikker er det? har nemlig begynt å kjøpe inn litt rosa klær. På UL lå hun med beina opp og det var tydelig å se kjønn og jordmora sa det er 99 % sikker. Men leser jo at man fått vite feil kjønn på UL så vet ikke helt om jeg skal tørre å fortsette å kjøpe jenteklær og andre ting.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142790198-kj%C3%B8nn-og-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist fikk vi vite på UL mange ganger at det var gutt, og valgte å stole på det. Så kjøpte masse blått som vi fikk brukt da gutten kom =) Nå har vi fått vite mange ganger at det er jente, så tar sjansen denne gangen også ;) Det er ikke SÅ ofte de tar feil, men det skjer. Ingen jeg kjenner eller vet om har fått vite feil kjønn på UL, så jeg velger å tro jeg har fått vite rett igjen =)

Jeg har forstått det sånn at grunnen til at de tar feil er at på guttene så kan testiklene falle ned etter fødselen og at det er dette de ser etter når de ser på kjønn..

Så ser de testiklene er de 100% sikker men er det jente så kan de bli lurt av dette =)

Jeg har forstått det sånn at grunnen til at de tar feil er at på guttene så kan testiklene falle ned etter fødselen og at det er dette de ser etter når de ser på kjønn..

Så ser de testiklene er de 100% sikker men er det jente så kan de bli lurt av dette =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...