Gå til innhold

2 timer med rier inatt, så stopp, hvor lenge til fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 12 dager til termin, og inatt våknet jeg av vonde kynnere /rier som varte i 2 timer med 5 minutters mellomrom. Var sikker på at fødselen hadde starta, men så stoppa de opp. Dere som har opplevd dette, gikk det lang tid til det starta på ordentlig? Kan det gå mange dager? Litt utolmodig her : ) Har hatt masse kynnere før, men ingen har vært vonde som disse; kjente de både i magen og ryggen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan sikkert være forskjellig fra person til person, men jeg har hatt dette flere netter og dager i noen uker nå :( Lurer selv på når jeg endelig skal føde, hehe. Begynner jo å bli lei dette nå. Lykke til videre, kanskje du trenger kortere tid enn meg :)

Skrevet

...trooor det kan ta opptil mange dager =/ for min del startet det mer murringer i ryggen fredag kveld.. har nå gått med rier siden kl 11 lørdag, konstant fram til kl halv 9 på kvelden... så dabbet det av, jeg sov et par timer, og nå sitter jeg lyyys våken midt på natta og bare venter på at noe mer skal skje! Har jeg ikke rier så har jeg sterke kynnere, er helt utslitt i magen nå hihi :P

Føden sa at det mest sannsynlig var modningsrier og at jeg var i latentfasen, så det kunne ta ganske lang tid. Søstra mi gikk sånn her i to dager!! :( årh håper jeg slipper det, men er jo over et døgn siden jeg merket noe som helst da..

Men MASSE lykke til, håper ingen av oss trenger å vente så lenge på å få fødselen overstått! :) har selv 11 dager til termin så kjenner til den utålmodigheten, hehe :P satser på vi slipper å gå over tiden, ihvertfall ;)

Skrevet

ja, noen av oss må bære over med kynnerene som er falske, og ofte.

Lure rier.

Jeg har hatt det siste to mnd.

Dess mere jeg nærmer meg termin dess sterkere blir de.

har vært inn og ut av føden 6 ganger sia november, også blitt sendt hjem

igjen.

Skrevet

Med 2 mann var jeg inn og ut av sykehuset med rier som ga seg etter noen timer..Hadde 3 cm åpning i 1 mnd om ikke mer og var veldig plaget av disse teite riene som aldri ble til noe mer!

Fikk vite at det kom til å bli enda mer denne gangen , jo flere barn jo mere lureri! Men vi får nå se;)

Er så forskjellig fra person til person..

Håper du slipper å gå lenge å vente!

Vente tiden er laaang og utrolig kjedelig:)

Lykke til!

Skrevet

Føler med deg. Samme skjer her. Har ei uke igjen og har 3 ganger nå trodd fødselen har vært i gang, pakket bilen, bedt barnevakta være klar, tatt en varm dusj osv... Så har det bare dabbet helt av :(

Føden sier dette er vanlig. Og at det kan ha sammenheng med at jeg er forkjølt og hoster en del. Har gått slik siden torsdag og er rimelig lei nå. Men hvis vi slutter å vente, kanskje det skjer :P

Lykke til og håper vi alle går i fødsel snart ;))

Skrevet

Er det vondt så er det vel helst modningsrier? De vil i det minste gjøre deg mer moden. Det gjør ikke kynnerne.

Det kan nok ta en stund hvis du har 12 dager til termin. Det beste er vel å hvile seg i tilfelle fødselen setter i gang snart, men det er jo ikke lett. Blir rimelig spent av å lure på hva som egentlig skjer..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...