AnnaLena Skrevet 15. januar 2011 #1 Del Skrevet 15. januar 2011 Vi har forsøt å få barn i over 2 år. Jeg har forsøkt alt, akupunktur, soneterapi mm, mange tusen har det også kostet. Så startet jeg utredning i det offentlige, det er jammen en lang vei å gå! De sa at det kunne ta opp til 1 år før jeg var ferdig utredet...Det hadde ikke jeg tid til. Jeg tok derfor kontakt med kvinnedoktor i Tønsberg, klinikk Meg og Magen. Der var jeg inne til samtale. Tok full hormonsatatus eggene ble telt på ulttralyd og han så etter at det var nok egg og at de ikke lå som "perler på en snor" (det kan være årsak til barnløshet, PSO). Mannen min leverte sædprøve i Porsgrunn. Når alle svarene var kommet ca. 3 uker så var vi på ny time og evaluerte alle prøver. Da han ikke fant noe galt på disse undersøkelsene så tok han gjennomlysning på eggstokkene med kontrast. Jammen var de ikke nesten tette. Kontrast vesken åpnet egglederene litt opp og han fortalte at 30% ble spontant gravide etter denne undersøkelsen. Fullt undersøkt på 1 måned i alt kostet det ca 3000 kr. Langt mindre enne jeg brukte på alternativ behandling. OG NÅ ER JEG 11 UKER PÅ VEI OG ALT SER BRA UT PÅ ULTRALYDEN HOS KVINNEDOKTOR!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142790028-jippiii-det-var-ikke-s%C3%A5-gale-som-jeg-trodde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda39 Skrevet 15. januar 2011 #2 Del Skrevet 15. januar 2011 Så herlig for dere da,....GRATULERER!! Vi har prøvd i 3 år. Ferdig utredet og er i gang med prøverør. Har ikke lykkes og vet ikke hvor fornøyd jeg er med klinikken i Porsgrunn. Tror du klinikken i Tønsberg kan være et alternativ når vi allerede er i gang?? Tenkte på det du sa med eggstokkene,.... Lei av å vente på denne graviditeten som aldri kommer..... Kos deg med svangerskapet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142790028-jippiii-det-var-ikke-s%C3%A5-gale-som-jeg-trodde/#findComment-142790309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå