Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som venter sommerbarn som meg? Hadde vært moro å fått til treff for oss..:) Sikkert mange som jobber som meg, så kanskje vi kunne fått til noe en ettermiddag/kveld på en cafe i Porgrunn eller Skien:) Har termin i juli:) Håper å høre fra flere som venter barn i sommer mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig korselig ut- jeg har også termin i juli =)

Skrevet

Er med på den :) Termin i juni her.. Og lurer litt på om jeg vet hvem du er LCG80? hehe

Skrevet

Hehe..hvis du heter noe som likner Elsebeth..så kjenner vi jo hverandre godt...god tur til syden du, hvis det er den jeg tror..*ler*:) Artig å få til treff med flere her i Grenlad, vi får sette opp en dato du er tilbake i norge;)

Skrevet

Så gøy da, vi får finne en dato, tid og sted i feb kanskje?:)

Skrevet

Det er også en side på facebook som heter grenlansbaby 2011..der burde dere melde dere inn. der kan en se alle som har termin =)

Skrevet

Haha.. Stemmer det snuppa ;-) Takk for det!! Snakkes når jeg er tilbake :) Og helt knall å få treff med flere her..

Skrevet

Da kommer jeg litt tilbake med dato..vi får finne noen alternativer, sånn at vi finner en dag som passer for de fleste:) Er du i jobb som meg, slik at ettermiddag/kveld passer best?

Skrevet

Hadde vært koselig med et treff=) Passer fint med februar=)

Skrevet

hei dere....jeg er ny her inne...

å er 18+2uker på vei....termin 22.juni.11.

bor i skien....å kjenner ikke noen som er gravid.

å føler meg ensom siden jeg er alenemor.

har to barn fra før å de er alt for meg=)...men er vel kansje litt utstøtt...

har ikke vært heldig med mann...så føler mennesker ser ned på meg...

jeg kunne jo ønske selv at jeg hadde en pappa/mann her for oss...men livet mitt er ikke sånn nå....

men mitt første barn bor nå hos far,så jeg har henne som regel i alle helger å ferier =) men hun skal flytte tilbake når hun er 12år=)

sønnen min er med meg som sakt!

kunne ønske at ikke mennesker dømmer meg!det var først i dag jeg sa det til resten av familien...vel...

hadde det bare vært noen her som er som meg....alenemor....så kunne vi snakket sammen*

vel ønsker alle lykke til med graviditen...å husk kos dere masse...

vi skal bli mamma*det er hellig*

Skrevet

Heisann.

Håper det er plass til ei som skal ha seint i mai også?

28 år og innflytter til Skien og venter mitt andre barn.

Er det blitt bestemt noe treff?

Hilsen meg =)

Skrevet

Selvfølgelig, alle som vil kan komme:) Jo flere jo bedre! Jeg er også innflytter:) Tenkte å finne en dato i februar som kan passe, legger det ut snart, gleder meg:)

Skrevet

hadde vel vært moro:p har termin i juli=)

Skrevet

hei:)

jeg er ikke så aktiv her inne, men syns det hadde vært koselig å treffe andre gravide fra distriktet. jeg har termin 12 mai.

Skrevet

Hei:) Da er det bare å møte på treffet:)

Skrevet

Jeg er med onsdag 16. =) blir koslig!

Skrevet

Jeg blir med på treffet onsdag 16 =)

Skrevet

Så bra, tror vi blir noen - veldig koselig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...