Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Jeg har nettopp vært til mitt andre forsøk ved Trianglen i Danmark. Hadde tilbakelegging i går. Men både i går og i dag har jeg hatt ganske sterke mens-lignende smerter i magen (livmoren), og dette begynte FØR innsett. Dette er da vel ikke normalt? redd jeg får blødning når som helst. tenker at det er på grunn av Progynova-tablettene? det står under bivirkninger på Progynova at man kan få mellomblødninger. det er jo IKKE det man ønsker når man prøver å bli gravid.. :( Noen som skjønner seg på dette? tar også Crinone, 2x 90 mg daglig.

takker for svar :)

Fortsetter under...

Det er normalt med forstørrede/ømme eggstokker i tiden før og etter innsett. Kanskje det er det du opplever? Jeg hadde dette før/etter uttak av 20 egg og var da på grensa tl "overstimulert". Det er viktig å ta det fysisk med ro da, slik at egglederne ikke "vrir seg". (Det er både vondt og farlig). Jeg ble anbefalt å unngå salt mat, samt ikke drikke mere enn nødvendig. (Har hørt andre blir anbefalt å drikke mye, så det er jo litt rart). Det gikk over i løpet av et par uker for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...