Nikkamoren Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Når dere nettop har pumpet ut melken, varmer dere den opp før dere gir den den til barnet? Jeg føler at den blir avkjølt på vei ned i flasken. Når jeg drypper på tungen min så synes jeg den virker kald selv om jeg nettop har pumpet den ut. Jeg pleier ikke å varme den opp når jeg har pumpet den ut kort tid før
trollemor86 Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Jeg har ikke varmet den dersom den er helt ny! Du kan jo eventuelt pakk flasken inn i noe ull mens du pumper, da holder den jo enda bedre på varmen! Funker fint med en ulsokk eller lignende! Min gutt har vertfall aldri reagert negativt på at melken ikke er varm nok.
Nikkamoren Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 God i ide med ullsokken, har jo også sånne dutøfler som jeg kan bruke :-)
Purr+Purrfect Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Nei, jeg varmer den heller ikke når den kommer rett fra puppen. Mini synes ihvertfall det er helt greit.
tine0810 Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Jeg varmer den heller ikke dersom den kommer rett fra puppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå