Gå til innhold

Gravid og anibiotika kur? Er det bra?

Anbefalte innlegg

Er ikke gravid enda, men vi er prøvere og troor jeg hadde eggløsning for 8 dager siden... Dvs hvis jeg er gravid så er egget akkurat festet seg.

...kanskje litt overnervøs men jeg lurer på om det kan skade fosteret på noen slags måte? Har halsbetennelse og har fått antibiotika...

Alt mulig rart man skal lure på i disse tider :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142789782-gravid-og-anibiotika-kur-er-det-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DEt er ikke all antibiotika som skal brukes. Jeg brukte noe som man ikke skal bruke (visste ikke at jeg hadde blitt gravid). Da var d mulig for fosterskader. Legen min sendte meg på tidlig UL.. Men der banket hjertet. Er fortsatt spent på om ting har utviklet seg normalt. Jeg hadde ville bedd om en gravid-vennlig antibiotika.

DEt er ikke all antibiotika som skal brukes. Jeg brukte noe som man ikke skal bruke (visste ikke at jeg hadde blitt gravid). Da var d mulig for fosterskader. Legen min sendte meg på tidlig UL.. Men der banket hjertet. Er fortsatt spent på om ting har utviklet seg normalt. Jeg hadde ville bedd om en gravid-vennlig antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...