Ellemelledegfortelle:) Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 Har ikm på tirsdag- og idag fikk jeg masse mensenblod på papiret når jeg gikk på do! Har ikke hatt noen vanlige forvarsel på at mensen skal komme- hva skjer????
Shamy Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Det skjedde med meg også forrige måned.. TR kom uventet 5 dager før hun egentlig skulle komme! Ble utrolig forvirret!
Ellemelledegfortelle:) Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 Veldig forvirrende... Sikkert litt naivt, og Skrive hva skjer?? Jeg skjønner jo at det er mensen:) men jeg skjønner ikke helt hvorfor, er alltid regelmessig, de gangene jeg ikke har vært det, har den vært et par dager for sein bare.... Aldri for tidlig..., når fikk du den igjen neste gang?? Når du egentlig skulle eller tilsvarende dager før?? Er jo greit å ha litt oversikt:)
Shamy Skrevet 20. januar 2011 #4 Skrevet 20. januar 2011 Greia er at jeg enda ikke har fått mensen.. Er ikke mer enn 2 dager forsinket denne gangen.. Har aldri vært for tidlig her heller.. Jeg har en sånn tracker på tlf som holder styr på når IKM skal komme.. Hehe :-) Har vært regelmessig i 2 år og plutselig dukker mensen opp 4 dager før den skulle! Skjønte ingen verdens ting.. Hvor lang tid tok det før du fikk mensen igjen? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå