Nynte Skrevet 15. januar 2011 #1 Skrevet 15. januar 2011 For de som har boken, står det på side 49. Det står altså, at når barnet begynner med fast føde, har malt ingen effekt, det bare smaker søtt. Stemmer det?
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Her funker det ihvertfall så det suser!
Gjest Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Det kommer jo helt an på hva intensjonen er. Jeg gir det et par ganger i uken, for å få fart på magen hennes. Og da løsner det hele, hun bæsjer som en gud etter det
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Det stemmer ikke her iallefall Begge jentene mine har i perioder slitt med veldig hard mage og får da malt 2-3 ganger daglig en dag eller to. Virker helt fint det
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 stemmer ikke her heller
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Nei, det stemmer ikke. Malt vil fortsatt ha en "mykgjørende" effekt på magen, selv om mange velger å gå over til sviskemos istedet, så har begge deler positiv effekt på fordøyelsen selv om man har begynt med fast føde. Noe annet hadde vel vært heller ulogisk hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå