Gå til innhold

2 uker siden EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vil så gjerne være gravid, men negativ test i dag! Håper enno at eg bare har målt for tidlig. Har liksom følt meg gravid for har hatt menslignende smerter i over ei veke no og so litt ømme bryster, og sånn var det sist eg var gravid også! Er jo ikkje so lenge siden vi begynte å prøve, ca 6 mnd, men kjenner eg blir så utrolig skuffa om ikkje det klaffer no heller! Dumme meg har allerede regna ut når eg er tolv veker på vei og termindato. Skal det bli sånn kvar mnd i lang tid framover? Håper og håper og tror at eg er gravid for bare å bli skuffa? Eg er imponert over alle dere som har holdt på i fleire år uten å gi opp:)

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Håper spiren sitter snart :) Og kanskje i denne pp :)

Skrevet

Fikk mensen i dag, so da klaffa det ikkje denne pp heller, men er ikkje så skuffa likevel som eg trodde eg skulle bli:) Og so er det jo positivt at forrige syklus var 32 dager og ikkje 46 som den før der igjen:) Har fått time på sjukehuset 9 februar for å få pergotime, so da får eg begynt på pergo på neste pp, og da skal det klaffe he he:)

Gjest ♥venter på storken♥
Skrevet

Får du mensen av deg selv? Men da er det vel gode sjangser med litt hjelp av pergo :) Krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...