Gå til innhold

Flere som sliter med å sove om nettene??

Anbefalte innlegg

Huff jeg går hele dagene og er STUPTRØTT..

Så når kvelden kommer og jeg endelig får legge meg, sovner jeg med en gang, men våkner igjen etter 30 min pga vondt i rygg og hofter...

Ligger å vender og vrir på meg hele nettene på grunn av smerter i hofte og rygg..

Andre som er plaget med noe av det samme?

Jeg fikk svak bekkenløsning med nr 1 da jeg var 4 måneder på vei.

Men det kan da ikke være bekkenløsning allerede nå?

Magen er jo ikke noe stor liksom...

Fortsetter under...

hei hei ,

jeg sliter ogsa med a sove. Som du sier, trott hele dagen, og nar kvelden kommer og man kan legge seg sovner jeg kjapt, men vakner etter noen timer. Jeg vakner ikke fordi noe er ubehagelig, eller vond rygg ol. Men jeg bare vakner, og far ikek sove igjen.

Aner ikke hvorfor, hva det kan vaere, men det er veldig slitsomt.

Har det egentlig som deg, sovner, men våkner etter kort tid. Noen ganger fordi det gjør vondt i bekken, noen ganger fordi det er for varmt , noen ganger for å gå på do ;) og noen ganger uten grunn, det er kjempe slitsomt, spesielt når man vet man må tidlig opp med barn eller på jobb!

Jeg hadde bekkenløsning forrige gang men ikke så tidlig, men er ikke i tvil om at det er det nå! Men det må jo sies at jeg aldri ble kvitt plagene i bekkenet etter sistemann!

Huff ja er jaggu ikke lett..

Greit nok at vi må opp 4 ganger om natta for å gå på do, men når man i tillegg våkner og vrir oss fordi det gjør vondt i rygg/hofte/bekken og skal tidlig opp dagen etter.. ikke no gøy..

Håper virkelig ikke det er bekkenløsning allerede nå :S

Da kommer resten av svangerskapet til å være en pest og plage! :(

Samme her.. Men sliter med hjertebank, spesielt når jeg liksom skal slappe av.. Og når jeg først sovner, må jeg opp igjen på do..

Det er også vondt med en gang jeg legger meg, regner med det er bekkenløsning på gang igjen her..

Det har forresten ingenting å gjøre med hvor stor magen er:-)

Ja, og jeg blir sprø hvis dette skal vare resten av svangerskapet. De to andre gangene har søvnforstyrrelsene kommet for fullt i siste trimester, men denne gangen ser det ut til å komme med en gang. Det er vanvittig frustrerende å ligge våken i timesvis om natta! Har ikke vondt eller noe, altså, men blir jo helt zombie om dagen... :(

Annonse

Jeg sliter også med nattesøvn og det er veldig slitsomt for jeg er jo såååå trøtt :(

er 10+1 og er i ellers fin form, men blir sprø av å ikke få nok søvn, sliter også med hjertebank og i går fikk jeg stråling ut i venstre armen og da ble jeg redd, dro på legevakta å hadde litt lavt blotrykk ellers ikke noe galt :/

nå er kl 05.30 og jeg har vært våken siden rundt kl 3 :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...