Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan se om jeg har jobb framover?

16.05.84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt uklart formulert spørsmål (om du lurer på om du får en konkret jobb, beholder en eksisterende eller bare generelt lurer på om du får en eller annen jobb).

Jeg får opp følgende (tarot)

- Du kan nyte godt av utdanning eller mulig du er nyutdannet slik at du akkurat har vært igjennom dette. Hvis ikke er dette en gunstig tid for å slenge seg på kurs eller lignende.

- Du har et jobbtilbud i vente, og vil oppleve suksess i arbeidslivet. Men tenk nøye igjennom hva du virkelig ønsker før du takker ja til noe, du har nemlig det som skal til for å komme så langt du vil (men da må du ikke la deg stanse av en jobb du ikke egentlig ønsker, for dette vil gjøre deg uinspirert og føre til at du gjør en dårlig jobb og da kommer du deg ikke videre)

- Vær obs så du ikke blir for opphengt i penger / materielle goder, det er ikke gull alt som glitrer. Ikke velg en jobb bare ut fra hvor mye du kan tjene på den, bruk både hjertet og fornuften. Ta hensyn til de rundt deg, ikke bruk noen som en "stepping stone". Dette er en sterk advarsel fra kortene.

Litt dårlig skrevet, men jeg hadde det litt travelt. Håper du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Takk for at du tok deg tid :)

Har en midlertidig stilling som nå skal bli fast og som jeg ønsker meg, har vært på intervju, men fikk ikke så gode vibber fra ledern min. Jeg ønsker egentlig ikke å klatre i jobben, er heller sånn at jeg ønsker meg en jobb jeg kan ha livet ut :P Og det føler jeg at denne jobben er.

Men har også søkt på andre stillinger i tilfelle jeg ikke får fortsette der jeg er nå..men siden jeg aldri har prøvd de andre jobbene så vet jeg jo ikke om det er jobber jeg vil trives i :/

Håper det stemmer som du sier :)

Skrevet

På bakgrunn av det du nå sier er jeg ganske sikker på at du får jobben, jeg fikk sterkt opp at du kom til å få en jobb du virkelig ønsker.

Dersom du ikke får den kommer det til å dukke opp noe som er ennå bedre:)

Så bare gled deg!

Skrevet

Det høres jo veldig lovende ut :)

Kan jeg spørre deg om du ser graviditet på meg i de nærmeste mnd? Har blitt spådd av 2 forskjellige at jeg ville bli gravid i januar..men har akkurat hatt mensen, så det kan ikke stemme.

Skrevet

Jeg har lagt opp nye kort på deg, og de dreier seg i hovedsak om arbeid. De råder deg til å stole på din intuisjon / magefølelse!

Jeg får opp at du vil oppleve et mirakel (og det kan jo en graviditet kalles) i løpet av de neste seks måneder; men jeg får ikke opp direkte graviditet så jeg kan jo ikke være sikker. Nok et råd fra kortene er at du må nyte livet og alt det har å by på, vær åpen for tilbud på alle plan. Du går tydeligvis en spennende tid i møte!

Så dersom du drømmer om et barn tror jeg det er store sjanser for at det skjer noe snart:) Men som sagt, nyt livet slik det er nå. Ikke vær for opphengt i hva som kommer til å se hva som blir bydd deg...

Skrevet

Tusen takk Sumsar :)

Skal prøve å nyte livet slik det er nå, bare litt vanskelig når jeg bekymrer meg for økonomien de neste mnd. Men hvis det stemmer som du sier så ordner det seg vel med jobben :)

Det blir jo spennende å se hva som skjer framover da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...