lille +gutt Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Mener du 5 tester som har vært pos? Venninna mi sin mor hadde "fullverdig mensen " i 9 mnd før venninna mi ble født. Jeg mener altså at noen har tanta på besøk under hele svangerskapet.
?!:) Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 ja 5 tester tatt på ulike tider av døgnet alle hvor det har kommet en svak rosa strek etter alt fra 2-20 min,testet med forskjellig tester til og med,så alle kan jo ikke hatt en fabrikk feil..når jeg våkna i dag og gikk på do så var det blod på papiret,er ikke masse blod og har ikke masse mens smerter men er likevel blod.. blir veldig usikker jeg,men får se hvordan dagen blir her da,og om det varer lenge..siden jeg tok ut spiralen har jeg hatt ganske mye blødning når jeg har hatt mensen..skulle hatt den på mandag,så valgte den å komme i dag...noe så irriterende men kan jo håpe litt likevel
Kafo - julibaby12 Skrevet 15. januar 2011 #4 Skrevet 15. januar 2011 Det kan være kjemisk graviditet da. Testet svak positivt i 4 dager i strekk. Mensen kom ikke, så kom mensen for sent og testene ble blanke igjen. Skikkelig kjipt =(
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. januar 2011 #5 Skrevet 15. januar 2011 Høres ut som en kjemisk ja. det hadd ejeg også.. 2 svake streker, så kom mensen.. Men ikke vær redd, det er faktisk ganske så vanlig dette, det er bare det at de som har hatt dette ikke har visst at de har vert gravid, fordi mensen kommer kansje bare 1 dag forseint eller litt tidlig.. Egget har egentlig bare streifet innom og klart å lage litt HCG, og dette slår ut på veldig sensitive tester. Lykke til på neste pp
?!:) Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. januar 2011 kjemisk graviditet..hm vet ikke helt hva det innebærer jeg,men ja virker jo logisk som dere skriver..kjente bare at jeg ble innmari skuffa,enda jeg på en måte venta på mensen fordi jeg ikke helt klarte å tro på det at den var positiv,så da var det nok en mening med at det ikke skulle gå denne gangen..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Skjønner jeg godt, var det samme hos meg, når jeg endelig turte å tro på det, så kom blodet. Kjemisk da fester egget seg ike ordentlig, det bare streifer innom livmorveggen og lager litt hcg før et kommer ut med mensen igjen, kan være for at det slutta å utvikle seg ikke helt sikker
?!:) Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2011 har ikke testet..er vel litt redd for svaret..og så tenker jeg at det er greit med morgen urinen..kan knapt kalle det som kom for mensen..
Mammen ved dammen Skrevet 15. januar 2011 #10 Skrevet 15. januar 2011 Sikker på at det er mensen? Da jeg fikk mitt første barn fikk jeg en en-dags-blødning da jeg ventet mensen. Tok et par dager før jeg skjønte at jeg gravid likevel, og tok en test...
?!:) Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 17. januar 2011 rareste mensen jeg har hatt men tok en test i dag og den var helt blank så.... har ingen mens smerter,fortsatt graviditest symtomer,mer og mer.. har brukt ett lite tynt truseinnlegg enda ikke klart å fylle ett med blod for å si det sånn,er mere brunaktig utflod det lille som har kommet.. var bare det lille blodet på lørdag thats it men får vel bare innse at det ikke var vår tur denne gangen,og håpe at det klaffer neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå