Gå til innhold

frustreranes!noen forslag her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet kordan vi skal få det til????????????jeg er 43 er frisk har 5 unga hvorav siste e 3 og attpåklatt,har ny samboer,men saken er den at han får ikke utløsning ,jo 2 gang etter mye arbeid med handa,men da rakk han ikke ha det i meg!vi har begge lyst på en unge ilag,han er 34,men går på nån medisina men sier han fikk det til før for vel 1 år sia,jeg blir veldig frustrert og lei?ka skal vi gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han har problemer med å få utløsning ved normalt samleie, men får det til ved å jobbe med handa, så kan dere prøve å ha kondom på, slik at sæden blir samlet opp i denne når han kommer. Så kan du bruke en sprøyte(uten nål) til å trekke sæden opp i, og inseminere inn i deg.

Skrevet

han burde ta det opp med legen sin anngående medisinene, kan jo være en bivirkning, han kan få redusert dose,eller bytte merke kansje?

har det vært slik hele tiden? prøv ulike stillinger, ? du ligger på rygg mens han sitter på kne, da strammer føtterne seg, for noen er det lettere å få utløsning da. men er ingen ekspert,. skjønner du blir veldig frustrert,

Skrevet

Hva dere skal gjøre kan jeg desverre ikke si deg, men kan fortelle at flere sliter med det samme.

Hos oss har han hatt problemet så lenge han har hatt sex. Veldig sjeldent kommer han når han ta meg bakfra, men det mest vanlig er at han bruker hånda. Vi snakket mye om det til å begynne med, men fikk følelsen av at det skapte forventninger til å "fikse" det. Etterhvert kom vi inn en "runddans" som fungerer veldig bra for oss. Der han bruker hånda til slutt, og da er det jo om å gjøre å treffe når det går for han da. Ser helt klart problematikken vedrørende det å treffe, men pass på at det ikke er tørt rundt hullet Da blir d vanskligere å treffe(bruk pre-seed, glidemiddel som ikke dreper sæd)... Ellers er det klart å være åpne om det er viktg, men kanskje ikke kommentere det hver gang det er problematisk. La det bli en naturlig del av samlivet, det er bare sånn det er. Vi har prøvd mangt av tips fra nett og leger, til og med healer, men til syvende og sist funket det best for oss å leve med det, ikke lage et problem av det..

De har jo en stor fordel,da :) De holder det gående mye lenger enn de som det går for med en gang. Og min han har like mye igjen etter et samleie som meg, men må bare hjelpe til helt på slutten.

Vi er prøvere vi også, han er forresten også mye yngre enn meg :)

Lykke til!

Skrevet

hei å tusen takk for svar ,nu ble jeg veldig letta,jeg er 43 og han 34 da enn dere?har dere barn fra før?da skal vi prøve dette vi også!

Skrevet

Jeg har sendt deg en pm :)

Skrevet

vil baer komentere den me å sprute i kondomen og insmenere seg sjøl. bruk heller en plastikkpose/brødpose. i kondomene e d jo sæddrepende midler.

tipset me brødpose fikk vi av legen når mannen skulle ta sædprøve.

Skrevet

takk for tips!ka slags sprøyte skal man bruk da?synes det er litt skummelt å skal putte en sprøyte langt oppi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...