Gå til innhold

"Rustet" understell på Emmaljunga vogn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nederste del av understellet på emmaljungavogna er blitt "flekkete", ikke direkte rust, men det er tydelig at det ikke er like fint som det burde vært.. Eikene på hjulene er også slik.. Noen som har opplevd liknende? Det er liksom staget som hjulene er festet på, hjulene og korga under som er angrepet, resten av understellet er helt perfekt..

Har dere forsøkt å klage? Vognen er 2 år i april, og jeg har nettopp kjøpt den brukt. Tror dere i såfall den lokale forhandleren tar imot garantisaken, da vognen av forrige eier ble kjøpt et annet sted i landet..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det, jeg har prøvd å levere en klage på min 6 månder gamle Emmaljungavogn, for noe helt annet. De nekter plent. Men dette er i Trondheim og her er de bånn på service.

Kan hende du er heldigere. Men vil tro den kan ruste om den har fått skader og stått mye ute.

Skrevet

Jeg tviler på at det hjelper å klage uten kvittering i alle fall. Har dere den så bør dere klage hos en forhandler.

Skrevet

Tak for svar! Har kvittering på vognen ja!

Skrevet

Så lenge du har kvittering er det bare å prøve. Alle butikker har jo kontakt med forhandler av vognen.

Skrevet

Venninna mi kjøpte den dyreste emmaljungavognen hun fant til jenta si for hun skulle ha topp kvalitet... Så kom vinteren og understellet ble dritt stygt! Akkurat det samme som du fortelller, det eiret pga salt om vinteren.

Da hun klaget og vill ha nytt fikk hun beskjed om at understellet som var laget i krom (blankt) måtte vaskes etter å blitt brukt ute. Siden hun ikke hadde gjort det fikk hun heller ikke noe på garantien og måtte kjøpe nytt understell.

Skrevet

Tusen takk for svar!

00:40, det høres ut som jeg har samme problemet med vogna som du beskrev her ja.. Jeg må vel bare prøve meg, men er redd for å vil få samme svar som din venninne..

HI

• 3 uker senere...
Skrevet

når du kjøper brukt må du nesten rekne med at den ikke er helt strøken...sånn er det bare når man velger å kjøpe brukt, så synes ikke du har noen grunn til å klage...vogna er jo tross alt 2 år gammel.

Skrevet

Nå står det helt stilt hva det produktet heter. Men det er et som tar overflate rust, mener du får kjøpt det på Biltema. Kan NESTEN med sikkerhet si at du ikke får det på reklamasjon. Er som regel 1 års garanti på rust. Vedlikehold er veldig viktig, akkurat som med en sykkel. Hjulene bør tas av 1 gang i mnd (spesielt på vinteren) å smøre med silikon eller gris på akslingene. Tørkes av etter tur osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...