Gjest Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Har en close-baby-carrier som bæresjal til veslejenta, men synes det blir veldig varmt og tett for henne inni den om hun skal ligge trygt der inne... for at hodet skal være godt støttet blir det veldig lukket der, og hun får ikke mye frisk luft, og er ganske rød i ansiktet etter en stund. Er dette "trygt" å bruke likevel?
Gjest Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Ingen som har noen formening om dette, som bruker eller ikke bruker sjal selv?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. januar 2011 #3 Skrevet 15. januar 2011 Jeg har også dette sjalet og bruker det mye, helt fra hun var nyfødt egentlig. Det blir ganske stramt ja, men sålenge du bruker det som anvist i brosjyren som følger med er det null stress- da får de jo godt med luft inn fra siden=) Bare husk at hun skal sitte høyt nok oppe på brystet ditt; slik at du kan kysse henne på hodet- da er det riktig høyde og da har ihvertfall jenta mi fått mer enn nok med luft fra utsiden.
Puppemamma Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 jeg bruker elastisk bæresjal og er veldig fornøyd http://lotusbarn.no/butikk/index.php?cPath=33&main_page=index
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå