Gå til innhold

Hva er mest stressende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Bruke EL-tester/tempe?

ELLER

- Å ha "konstant" sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...artig spørsmål ;) hvorfor spør du??

Skrevet

Jeg mener det er mer stressende å ha konstant sex...så bruker EL-tester ;o)

Skrevet

Synes sex skal komme naturlig, ellers blir jo spenningen borte på et vis, det må jo bli som en salgs vane? Nei, jeg stemmer for å kose seg på naturlig vis også tar jeg El tester så sørger jeg for at vi koser oss da OG!

Skrevet

Går jo an å ha naturlig sex, selv om man bruker EL-tester :) vi har prøvd i 2 år nå, og vi koser oss enda for det om. De mnd jeg har prøvd uten EL-tester har jeg blitt stresset og ikke klart å kose meg så mye...da blir det mer desperat for min del. Aner jo ikke når eggløsningen er, og føler vi må ha sex hele tiden fra dag 8 til dag 20 minst..hehe.

Men det viktigste er at man gjør det man føler er best selv :)

Skrevet

Jeg synes det er stress med EL testing...

Vi har sex jevnt over uansett, samtidig som jeg merker på kroppen når det nærmer seg EL...

De gangene jeg har tatt EL tester har jeg tenkt mye på det, samtidig som sexen ikke blir det samme... Blir litt sånn fordi man må, ikke fordi man vil...

Skrevet

Næh... Bare lurte;) Lite stikkord: "utpult";-P (neida, bare tuller)

HI

Skrevet

Hehe, festlig tråd. For min del er det mest stress å ikke teste etter EL. Da jeg har vedlig varierende lengde på syklusen blir jeg bare kjempe frustrert av ikke å ane når EL er, og da heller ikke IKM. Så jeg slapper mye mer av når jeg finner EL med tester, men blir mye sex alikevel :) Og når vi da har sex på et tidspunkt vi vet at det ikke er EL så blir det litt sånn, nå skal vi baaaare kose oss, hehe.

Skrevet

Jeg har det sånn som tuddeli :) synes også det var en morsom tråd! Det er sånne ting som man kanskje ellers ikke tør å snakke om eller være ærlig på :)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...