venter på ei tulle Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er 38+5:) har fått tips om at bryststimulering skal være m på modning elr i beste fall sette fødselen igang:-D!! Knar 1 time om gangen å stopper når jeg kjenner magen trekker seg sammen, har gjort dette i 3 dager nå, mn med en gang jeg slutter så slutter kynnerne også:-(!! er det noe jeg gjør galt?? kan d gjøres på andre måter?? flere såm har prøvd?? resultat?? Takker får svar!)
Nea og juniors mamma Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Det er jo litt foruroligende for min del da jeg hadde tenkt å begynne med det i kveld, er 39+3 og ikke klar for å gå så mye lengre. Har jo absolutt hørt at det er ett godt kjerringråd, men tror kanskje at ditt problem er at du ikke er klar ennå? Jeg skal i hvertfall prøve og får gi tilbakemelding i morgen Har en natt med modningsrier bak meg og håper jeg kan fordre noen flere....
flypapir Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Om du gjør dette på kvelden risikerer du å sitte hele natta med kynnere/falske rier. Og manko på søvn er ikke den beste måten å starte en fødsel på... Jeg har selv startet begge mine på denne måten, men da godt på overtid.
babymama88 *på overtid* Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Nå skal jeg sette meg til rette i sofaen og kna :-p hehe
<3 duracellkanin <3 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 det der har jeg prøvd flere kvelder på rad også... fikk ikke kynnere engang jeg men blei jævlig kvalm... er det normalt?
babymama88 *på overtid* Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Har heller ikke merket noe.. men har heller ikke blitt kvalm så vet ikke om det er normalt.. mest sansynlig, med tanke på hvor mye rart som er "normalt" i sv.skapet
flypapir Skrevet 15. januar 2011 #7 Skrevet 15. januar 2011 Vet ikke hvordan dere har gjort det, men jeg knadde ikke akkurat. Rull brystvortene mellom pekefinger og tommel, bruk gjerne en brystvortekrem mens du holder på for ikke å bli sår... Når en kynner kommer, slutter du. Når kynneren gir seg starter du igjen inntil en ny kynner kommer...osv. Må holde på noen timer for god effekt. Jeg har aldri blitt kvalm mens jeg har gjort det. OM man skal prøve dette så pass på at du er fødeklar og ved termin. Gjør det også tidlig på dager, så slipper du våkennatt....
Undretrollet Skrevet 15. januar 2011 #8 Skrevet 15. januar 2011 Dette funket for meg, men da var jeg sikkert moden. Dette var ved termin og jeg knadde bare en 20-30 minutter, så var det igang med kynnere som etterhvert gikk over til rier, fødte kvelden etter.
venter på ei tulle Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2011 oi såpass:-))!! ja, det er sikkert som dere sier at jeg ikke er helt moden enda?! begynner å bli ganske fødeklar:D!! gikk 14 dager åver m førstemann,å hadde det vært opp til han hadde jeg vell gått enda;-)) ikke noe jeg har lyst å gjenta i denne gangen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå