Gå til innhold

Ønsker meg rier!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 dager til termin, men ønsker meg rier nå! Født 14 og 10 dager før tidligere, vil derfor ikke være noe "dårligere" nå! Har i dag hatt litt mere murring og stråling i ryggen, så kroppen jobber og forbereder seg i allefall! Hadde jeg bare visst når det setter i gang hadde det vært lettere! Blir litt gal av å gå å vente og ikke vet når det setter i gang. Liker å ha kontroll jeg!

Hm... får se om jeg overrasker gubben med en runde i kveld, se om det setter i gang noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg også rier !!!!!:) 5 dager til termin og drittlei :-p

Skrevet

henger meg på her gitt :P

sitter og leter etter stjerneskudd på himmelen innimellom.. :P

og nynner på den Shooting star sangen :P

Skrevet

Hehe :) jeg har sittet å knadd patter i en times tid :-p har også gjort x-antall kjerringråd.. men tviler på det har noe for seg :/ skader ikke å prøve da :-)

Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv... 5 dager til termin. Fødte 12 dager før de to andre gangene. Har hatt maserier i 2 uker. Var på føden på mandag men ble sendt hjem. Forferdelige stikkinger i livmorhalsen pga nedpress i natt, føden ville ha oss inn igjen, men ble sendt i formiddag. Nå vil jeg ha ordentlige rier!!!!

Skrevet

Hiver meg på, 5 dager til termin og to netter med modningsrier. Fødte 9 dager før term forrige gang, men jm sier det trenger ikke ha noe å si for kommende fødsler....arrrg, er så klar.

Stimulerte brystvortene i går kveld og det resulterte bare i noen få timer med m.rier for så å dabbe av.

Lurer også på å gi gubben en runde i "høyet" i kveld selv om det er slit for meg. Vi får da lov til å bare ligge der og la dem gjøre jobben nå vel ;D

Skrevet

Ah, her melder jeg meg også!! Håper hver kveld at nå inatt skjer det, men våkner hver morgen skuffet... :/

Snart 37 uker på vei med en de tror er en stor baby!:s Modningsprøyter er satt for lenge siden så nå kan han bare komme ut, trenger ikke pine meg så veldig mye lenger!

Masse lykke til damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...