Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg digger han. Fatter ikke at jeg har fått en så kul sønn (jeg er litt kjedelig selv). Han er typen som reiser seg opp midt på gulvet og begynner å danse ukontrollert mens han hyler Wohooo og fekter med armene,. Han gir high five hver gang kan får skryt. Hvis han klarer noe reiser han seg opp og hyler Wohooo av full hals og klapper vilt med hendene. Hver gang han får øyekontakt med noen så sender han et stoort skøyersmil. Når vi hører på f.eks afrikansk musikk så trommer han takten. Han er blid HELE dagen... åååhhh... elsk:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Da digger du min sønn også...og venninna mi sin;) Ettåringer er gjern sånn:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Gjør nok det. Jeg digger de fleste barn egentlig! Datteren min er også ekstremt utadvendt og blid. Men ikke så rå som han, hun er mer dramatisk og følsom. Morsomt å se forskjellene på personlighetene.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Hahhahaha 21.41. Nei man må passe seg for å tro at 1 åringen sin er kulere enn andre 1 åringer.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Så gøy da Det er en morsom alder. Jenta vår er også ganske morsom for tiden syns jeg. Hun danser og vrikker på rompa, gir hi-five, roper kjempehøyt for å skremme oss, for det syns hun er sååå morsomt. Går rundt og gliser stort og ser skikkelig rampete ut. Kler på seg lue og skjerf og traver rundt i huset. Også er hun kjempeglad i vaske. Hver gang hun får en klut så vasker hun gulvet, bordet for så å vaske seg selv i ansiktet. Hun liker også å gå rundt med moppeskaftet, og blir lynforbannet hvis hun ikke få leke med moppeskaftet Igår var vi på helsestasjonen og da var det en beibi som skulle skiftes bleie på, og da roper hun "æsj, æsj, bæsj". Går bort til stellebordet og stiller seg med hendene i siden på en måte som bare ettåringer gjør, buer ryggen, vipper litt på tærne og titter opp på babyen på en veslevoksenaktig måte. Det samme gjorde hun da vi var på besøk på jobben til pappan. Hun gikk rundt på pauserommet og ropte æsj, ææsj. Så sa bare sjefen: Bæsj, og da sprang hun rundt bordet og ropte: Æsj, bæsj, æsj, bæsj...non-stop. Yepp, høres jo meeeget intelligent ut Også peker hun rundt på alt og spør: Å det va?. Og når vi sier hva det er, så hermer hun. Hun er et skikkelig sjarmtroll, med et ekstra trykk på troll! Da hun var litt mindre var hun mye mer beskjeden ute blant folk. Hun måtte sitte inntil meg hele tiden, hvis ikke begynte hun å gråte.Hun turte såvidt å smile. Hjemme har hun alltid vært aktiv, blid og ravete, men det er først i det siste at hun har blitt så tøff ute blant folk. Og det er jeg glad for,i og med at hun begynner i barnehagen neste uke Det er å herlig å være mamma nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå