Gå til innhold

Trenger sårt å dra til frisøren men har ikke barnevakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at denne helgen skulle det endelig bli min tur, men så skal mannen på jobbreise igjen... Vi blir med, men det blir sikkert ikke mulighet med programmet han/vi skal ha der..

Kan man ta med liten baby til frisør??? Så stusselig hvordan jeg ser ut nå altså :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tar med min baby til frisøren, er bare å gi de beskjed om det så setter de av litt mer tid.. det i tilfelle h*n blir urolig og evn trenger mat :)

Skrevet

Jeg er så heldig at neste uke er det endelig min tur til å få ordnet håret, ser heller ikke ut. Skulle jeg gått lengre nå, så ville jeg blitt all over kommunebrun :)

Er så heldig at naboen min vil passe mini (har ikke familie i nærheten). Første gangen mini skal bli passet i mere enn en time, spennende for meg og for han, gruer meg litt, men trangen til å fikse håret er meget sterk :D

I salongen hvor jeg går hadde du fint kunne tattt babyen med deg, mange som gjør det, men jeg vil ikke ha med min siden jeg skal ha farge og det lukter så sterkt av den :/

Skrevet

De fleste frisører synes det er helt greit at du tar med barn. Si fra ved bestilling. Og velg dager tidlig i uka, da det er mest mulig stille ellers i salongen og ikke kaos :)

Skrevet

Eg har hatt babyen min på fanget mens eg har vore til frisør. Holder han under kappa, bare hodet som stikker ut. Mens de har vaska håret mitt, har eg lagt han i vogna, og trilla han bort til vasken slik at han kan ligge og sjå på meg.

Skrevet

gikk til frisøren med baby på fanget. var attpåtil lærling, så var det oppunder 2 timer. Trodde aldri vi skulle bli ferdig. Men baby koste seg hun, mye gøy å se på;) Men tror ikke jeg gidder å gjøre det igjen. Jeg fikk liksom ikke helt roen selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...