Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe vinterklær til neste år nå når det er salg. Jenten vår bruker str 86 (noe i 80) nå. Hvilken størrelse bør jeg kjøpe det i da?
alenemed1. ♥ Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg lurer på det samme. Tulla blir 2 i aug og bruker 86 i klær nå... lurer veldig på om det vil holde med 92 eller om jeg bør kjøpe 98.. Ei vennine sa 98 men jeg er redd det vil bli alllllllllltfor stort, selveom det jo er bedre med for stort enn for lite
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 har det på samme måte. Her blir tulla 2 i juli. Ser du er alene med 1 du og, det samme her, så jeg har ikke så mye penger. Derfor jeg tenkte jeg skulle gjøre det nå, men vil ikke at hun skal svømme i klærne heller..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Jeg vil anbefale dere 98. Det kan se stort ut, men når man får det på, er det ikke så stort alikevel:) Lurt å handle på salg nå, jeg gjør også det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå