Mammahjertet <3 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Vesla mi er litt over 5 mnd nå. Og hun har aldri hermet etter oss. Verken med lyder eller rekke tunge osv... Hun ligger bare og titter på oss med et fornøyd blikk. Hun er veldig sosial og mangler ikke noe verken på motorisk utvikling eller språklig ellers. Er svært så høylytt og pratsom til tider. Men hvorfor hermer hun ikke? Jeg trodde "alle" babyer gjorde det? Hva med babyen din? Fint om du skriver alder på minsten
Nikkamoren Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Min er 3 1/2 mnd nå og har ikke hermet enda. Hun lager lyder og slikt til tider men ingen herming. Håper det kommer snart
Nickeguri Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Hermet da jeg rakk tunge til henne de første ukene. Ingen herming etter det. Er 5 mnd nå. Som din baby er hun ganske så pratsom til tider, og virker fornøyd. Et aktivt kroppsspråk. Tror ikke vi skal bekymre oss.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Mini er 4 mnd og hermer ikke så mye...han "svarer" når vi snakker sammen, men han har aldri vært så mye for å herme grimaser eller rekke tunge og slikt...han har da viktigere ting å gjøre, som å sjarmere med smilet sitt, sparke og vifte med armene, lage gurglelyder og slikt...hehe...det er vel bare at de er forskjellige ;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 niks..ingen herming her..bare ser på meg med stooore øyne og lurer på hvorfor jeg gjeiper til han hehehe:) når jeg tar tungen inni munnen igjen stirrer han og venter på at den skal komme ut igjen virker det som:)...og når den kommmer ut igjen skvetter han litt til før han begynner å smile hehehe:) gode gode klumpen min:) hermer ikke altså men "prater" mye da:) bekymrer meg ikke i det hele tatt for at han ikke hermer.....
Gjest poäng har fått baby <3 Skrevet 14. januar 2011 #6 Skrevet 14. januar 2011 Nesten 5 måneder og har hermet i vel halvannen måned. Både med lyd og grimaser. Han er en meget nysgjerrig krabat som følger godt med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå