Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Magen er fullstendig ute av form etter forrige svangerskap (fødte nov. 09), så jeg har brukt rockering innimellom når motivasjonen har vært der. Nå har vi imidlertid startet å prøve på nr. 2, og jeg lurer på om det kan være skadelig med rockering dersom man er gravid? Evt. hvor langt ut i svangerskapet kan man bruke den?
*lille blomst* Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 heisann! Jeg har tenkt på det samme! har kjøpt en sånn innersvingen rockering, men det står faktisk på at det ikke bør brukes av gravide... Jeg har tenkt at det kan være greit å bruke i ukene før el, men tør ikke i ukene mellom el og ikm fordi jeg ikke vil risikere at det ikke fester seg;) sikkert hysterisk å tenke sånn, men tør ikke ta noen sjanser;)! Er vel med det som med all annen trening og graviditet, det du har holdt på med aktivt er lite risiko, men å begynne med nye ting som er kontakt/eller hardtrening er ikke lurt...
zassy☆ Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Hei jeg har hørt at rockeringen ikke skal brukes under graviditet. Har en slik selv, så her er den lagt bort. Men bare under prøvingen er det kanskje ikke så farlig? Går jo an å bare ta det litt rolig akkurat mellom el og ikm kanskje?
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2011 Takk for svar! Da er det flere som tenker som meg :-) Tror også jeg legger den vekk mellom EL og IKM, vil jo ikke at DET skal være grunnen til at det ikke fester seg... Og blir jeg gravid vil magen uansett bli stor igjen, får heller kjøre beinhardt etterpå, hehe.
*lille blomst* Skrevet 15. januar 2011 #6 Skrevet 15. januar 2011 Helt enig! jeg har også planer om å kjøre på skikkelig etter neste graviditet! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå