lykkeliten1 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Jeg skulle hatt TR 5, januar. Da kome det velig lite. bare litt på papiret. Slik var det helt til 11. altså nesten en uke. Da virkelig bare fosset det ut. Bindet ble altfor lite, for å ha sagt det... Sorry detaljene. Det kom rikelig i 2 dager og så var det slutt. Kom veldig lite dagen etter det. Hvorfor tror dere det var slik? Pleier alltid å få TR på riktig tid. Jeg ble i tvil og tok en EL-test (hadde ikke g-test) men den var negativ... Hva tror dere? Tror dere at egget var i ferd med å feste seg, men så gjorde det ikke det likevel?
Gullis :) Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg tror ikke du var gravid. Hvis du fikk TR på IKM tror jeg ikke du kal tolke 2 dager med kraftig blødning som en graviditet. Graviditetsshormonene går ikke så fort ut av kroppen heller, hadde du vært gravid hadde nok el testen vært positiv. Høres bare ut som en litt rar mens..dessuten er man jo igrunn ikke gravid om det befruktede egget går til grunne og man får mensen på IKM: Hvorfor lurer du på det egentlig?
lykkeliten1 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 Jeg forklarte meg kanskje litt dårlig, men det var jo en uke nesten helt uten mens. Så kommer plutselig 2 dager med kraftig, og da mener jeg virkelig kraftig mens. Da kan man jo lure på hva som har skjedd i den ene uken uten mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå