Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er i uke 30. De siste dagene har jeg flere ggr fått plutselige, stikkende smerter fremme på magen. Både på høyre og venstre side, varierer. Smerten sitter "utenpå" - rett under huden. Kjennes ut som nålestikk, men går over i løpet av 1 sekund. De går ikke nedover mot lysken, slik som ligamentsmerter (dette har jeg også kjent hatt og kjennes annerledes). Mulig at det har sammenheng med at jeg har ligget lenge på den ene siden i senga, at nerver har kommet i klem eller noe? Det kommer typisk når jeg har ligget og hvilt en stund. Noen som har opplevd dette?
mor til en stor og liten Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg hadde det likedan denne graviditeten. akkurat som et nålestikk ja! Hadde det mest noen cm til høyre for navelen. Noen ganger på andre siden. Spurte aldri jordmor hva det var, men ut kom en frisk gutt;)
LinnisR83 Skrevet 14. januar 2011 #3 Skrevet 14. januar 2011 Tror det kan være det 2. hudlaget som strekker seg. Har slik jeg og, som føler som det klør, og sprekker på en måte. Har det forran på magen. Mest rundt navelen. Får sånn "akutt-kløe".
Minsten, knøttet og nurket <3 Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2011 Takk. Godt å høre at jeg ikke er alene, og at det sannsynligvis er ganske normalt og ufarlig. Men ble litt usikker, for hadde ikke slike smerter med de to forrige. Denne gangen ligger jeg mye mer stille, er sykmeldt. Kanskje det har litt å si. Må nok komme meg litt mer opp av sofaen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå