Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Hei 2.trimester jenter Lurer innom fra 1. Trimester for å høre om det er noen her som har erfaringer å dele... Jeg var på tidlig ultralyd igår (8+1) pga. Vi har blitt gravide ved hjelp av ICSI. Alt var bra med fosteret, rett størrelse og flotte hjerteslag. Men legen kunne se en cyste på/ved navlestrengen. Jeg syns selvfølgelig dette var helt forferdelig, men legen (som ikke var noen ekspert på tidlige ultralyder) trodde ikke det var noe alvorlig. Men da han så hvordan urolig og stresset jeg ble tok han en telefon til en ekspert på tidlig ultralyd og foster. Eksperten forsikret meg om at dette var normalt og at jeg ikke skulle bekymre meg... Den vil mest sannsynlig forsvinne av seg selv. Han ville likevel se på den selv, og derfor er jeg henvist videre til han. Så det blir ny ultralyd om ikke så lenge... Jeg prøver tenke positivt, men skulle selvfølgelig ønske at dette ikke skjedde.. Er det noen der ute som kjenner til lignende, eller har opplevd dette selv? Takknemlig for svar
Ellois Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Skjønner at man kan bli stressa av slike beskjeder, men du får trøste deg med at det faktisk ikke er alle cyster som er farlige og at mange forsvinner av seg selv. (Har selv hatt slike, men ikke i tilknytning tl svangerskap.) Vips, så er de bare borte, på magisk vis. Og du får prøve å finne noe trøst i det han eksperten sa, om at det var normalt. Selv om jeg skjønner at det er lettere sagt enn gjort... Tvi, tvi! Det går sikkert bra! :-)
Venter tålmodig_22.08.11 Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2011 Tusen takk for fine ord!! Velger og å tro at det skal gå bra. Prøver å ikke stresse noe mer med dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå