Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ul i går kveld viste 10 eggposer med varierende størrelseser fra 15 mm til 21 mm. Legen mente at minst 4 var lovende og beskrev dem i papirene som pene follikler :-)Jeg synes det var litt rart at det bare ble funnet 1 eggpose på høyre eggstokk og 9 på den venstre, men fikk beskjed om at det ikke betydde noe.

Så nå bare krysser jeg alle fingre og tær på at jeg få noen fine egg ut og at jeg får innsett på onsdag.

Forferdelig nervepirrende dette her.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142786172-uttak-p%C3%A5-mandag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :-) Jeg har også fått beskjed om at det blir uttak på mandag. Har i følge gynokologen på Volvat og Hausken respondert veldig bra og det var mange follikler, så de lurte på om det gikk bra med magen min. Så sikkert ikke så rart jeg har vondt når jeg beveger meg da :-)

Ja dette er spennende og nervepirrende, kjenner jeg går litt utenpå meg selv nå :-)

Masse lykke til på mandag!

Jeg var på UL igår, og det var ikke noe spennende på gang... fikk ny dose med puregon . 450 IE fredag-lørdag og søndag - ny UL på mandag.... huff... kjente det ble litt nedtur... Det er satt av tid til uttak på onsdag.... men vet jo ikke om det går... har satt av fridager og alt... huff.. men jeg har ikke kjent noe når jeg går osv.... så det var vel for lite puregon på meg de første 9 dagene... noen andre som har mått øke dose?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...