Sizzy Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Hvor lang tid før jeg bør kjenne bevegelse? Evnt hvor mye? Er 31+2 i dag. Kom plutselig på at jeg ikke har kjent liv i dag, og kanskje ikke i går heller.... Stresser jeg unødvendig nå?! Takk for svar!
mastermind Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Det kan ta litt tid. Legg deg på sofaen og dytt litt i tillegg til safta. Samtidig: akkurat uke 30-32 blir det ofte roligere. Om du ikke får respons i løpet av 30-60 min, med mer saft, så kan du ta en telefon til legevakt. Gir nok snart lyd fra seg skal du se
Sizzy Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2011 Jaaa... endelig! En time på sofaen og 3 glass med saft, var det som skullle til Da kan vi begynne på middagen!
mastermind Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Var veldig rolig her akkurat de ukene Uke 37 nå, og action hele tiden... Man blir litt stresset. Min var veldig rolig om dagen. De har ofte et søvnmønster som er vanskelig å gjøre noe med.
Fru Tuttemor Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Så bra du kjente liv igjen :) Jeg hadde samme bekymringen i uke 26,men da lå han bare snudd innover så all bevegelsene ble gjort innover så jeg kjente lite liv,og selfølgeli under ctgmålingen så snudde han seg og begynte maratonet Han reagerer også på mixmasteren og hårføneren Lykke til vidrere :-*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå