Gå til innhold

riene stoppet ... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde rier i noen timer, også stanset de bare igår ettermiddag :(

Noen som har opplevd det samme... ??

Nå har jeg sovet ei hel natt, men skjer liksom ingenting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAA.......

Skjedd meg 3 ganger! Har gått med mensmurringer hele dagen, og rier som har kommet hvert 4. mitt. Disse har bare vart i ca 30 sek, og i fra sykehuset har jeg fått beskjed om å vente til riene varer rundt 60 sek. Jeg har da gått og lagt meg full av rier og så må de ha roet seg, for jeg har jo greid å sovne. Når jeg våkner opp er det helt rolig igjen. De 4 siste dagene har det vært helt rolig hos meg (bortsett fra mye liv i fra baby), og nå er jeg 3 dager på overtid.

Skrevet

Er nok bare sånn det er. Jeg hadde også rier som stoppa opp sist. Bare en kveld for min del, og var ikke så ofte, men regelmessige. Begynte på igjen neste kveld og da fortsatte de helt ut :)

Sant som du skriver at de skal vere regelmessige og vare en stund. Det du kan være forberedt på er at når det endelig skjer så kan det skje fort siden kroppen har forberedt seg så lenge :) Lov å håpe

Skrevet

Jeg vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at om man går litt og beveger seg så kan det hjelpe på så det ikke stopper opp... Slik at om man legger seg nedpå så roer det seg og om man går så fortsetter det kanskje..

Men kroppen bestemmer og styrer vel dette i det store og hele helt selv, men går jo ann å prøve?! =)

Uansett, heldige dere som snart er i mål..Fortsatt igjen 6 uker her! =)

Lykke til og god helg alle sammen:)

Skrevet

Her var det regelmessige sammentrekninger som kom og gikk i over 3 uker før de til slutt ble til rier som ikke ga seg. Kjenner meg igjen! Det er så kjipt å bli lurt gang på gang. Håper du slipper å gå så lenge som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...