meg83 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Lillegutt på 5 mnd har lært seg å rulle over på magen, og nå er det det eneste som gjelder. Det betyr at han bare vil ligge på magen i senga også... Har lest at man ikke trenger å snu ungen tilbake hvis han snur seg på magen i løpet av natta, men han her har jo bestemt seg for å sovne på magen også... Selv om det mest sannsynlig alltid vil gå bra, synes jeg det er skummelt.... =(
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Guttungen min gjør det samme, men jeg snur han bare rundt når han har sovnet og heldigvis går det bra. Jeg oppdaget han senest i natt, så jeg aner jo ikke hvor lenge han hadde sovet på magen, men jeg snudde han rundt siden jeg først var oppe. Sparket av seg teppet hadde han gjort og.... Men, men.. Det er mye å bekymre seg over! Han sovner ofte med nesa klint inn til sengekanten også og det er jo heller ikke så bra egentlig, da de kan puste inn den lufta de puster ut.. Ja, ja! Det går jo stort sett alltid bra da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå