Venter tvillinger Januar13 Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Er noen jenter som har startet en gruppe på Facebook om og få ned prisene på bleier og babymat.. NEI,det er ikke fordi vi har dårlig råd..Bare synes 40kr for en pakke med bleier er litt dyrt.. Ja,vi vet at det koster og ha unger..Ikke det dette står på De er verdt hver eneste kr dessa små <3 Måtte bare si i fra..Mange som har missforstått dette.. Matbutikker er infomert om gruppa,så nå må vi bare la gruppa vokse mer.. Den har vokst utrolig på noen få dager http://www.facebook.com/?ref=home#!/home.php?sk=group_173302106038541&ap=1
X10ne Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Jeg kommer ikke til å støtte dette (nei, det er ikke fordi jeg har spesielt god råd). Jeg tenker at: 1) I europeisk målestokk er bleier veldig billig i Norge - selv uten å ta inntektsnivået her med i betraktningen. 2) Det er en smule naivt å tro at det ikke er vi forbrukere som til syvende sist betaler for en ny bleiekrig eller en evt. varig prisreduksjon. Men dette er nå bare min mening da. Stå på hvis det er noe dere brenner for!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Et greit tiltak, tenker jeg. Så kan den som vil henge seg på. Men hvorfor kjøpe de dyreste bleiene på butikken. First Price o.l koster under halvparten, og jeg synes de er like gode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå