Gå til innhold

Billigere bleier og babymat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen jenter som har startet en gruppe på Facebook om og få ned prisene på bleier og babymat..

NEI,det er ikke fordi vi har dårlig råd..Bare synes 40kr for en pakke med bleier er litt dyrt..

Ja,vi vet at det koster og ha unger..Ikke det dette står på :)

De er verdt hver eneste kr dessa små <3

Måtte bare si i fra..Mange som har missforstått dette..

Matbutikker er infomert om gruppa,så nå må vi bare la gruppa vokse mer.. Den har vokst utrolig på noen få dager :)

http://www.facebook.com/?ref=home#!/home.php?sk=group_173302106038541&ap=1

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvem er det dere henvender dere til da? Butikkene, eller produsentene? Det var en grei forklaring her inne en plass med at når butikkene senker prisen såpass mye på bleiene, stiger prisen på andre varer, fordi bleier rett og slett er dyre. Og det blir jo ikke rettferdig, verken den ene eller andre veien. Så det er jo produsentene som burde senke prisen, for jeg er enig i at det kan være dyrt å være småbarnsforeldre....selv om jeg er glad bleiepakkene ikke koster 80 kr lengre ;-) Så de har jo sunket mye i pris da...

Skrevet

Tviler på at det finns andre steder i Europa som har billigere bleier enn oss.

Skrevet

Jeg er også med i denne gruppen, og er flott det er startet en gruppe som kanskje kan få senket litt på prisene.

Selv har jeg tvillinger så her går det dobbelt av alt, og det blir temmelig dyrt i lengden, men jeg har kost meg med handel når prisene var nede, så jeg derimot er for å få ned prisene litt :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Hmm... Det hadde ikke gjort meg noe om bleiene hadde vært billigere, men jeg vet faktisk ikke om jeg vil ha billigere barnemat! Iallfall ikke barnemat på glass. Grunnen til det er at da tror jeg færre og færre ville laget mat til ungen selv. Vi lever i en halvfabrikata verden og det er trist å se hvor lite kunnskap folk har om mat! Jeg gir jo selvfølgelig en del mat fra glass jeg også, da det er enkelt, men det er ikke noe jeg ønsker å gjøre hver dag!

Skrevet

Som jeg skrev,vi klager ikke på prisene.. Vi synes bare de kunne synket LITT i pris.. :)

Skrevet

Kjøp tøybleier og lag maten selv!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...