Gå til innhold

26 dager til UL og dagene sneeeegler seg frem :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig får ul time å gleder oss kjempe mye, men skille ønske dagene kunne gå en del fortere fremover.... men får vell bare vente som alle andre :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 29 dager til UL....når har du termin?

Så må jeg nesten spørre; hvordan får du laget hjerter i nicket ditt? Det er så koselig!

Skrevet

Har termin 10. juli :) du da?

hjertene fikk jeg av å merke hjertene jeg fant på noen andre sitt nick å lime det inn i mitt nick ;) du kan kopiere mine :)) koselig med hjerter ja :)

Skrevet

Jeg har termin 13. juli =) Gleder meg veldig!

Har du barn fra før? og hvilket kjønn?

Skal du vite hva du får nå?

Jeg har en gutt fra før, så det hadde vært morro med ei lita jente nå...men gleder meg uansett hva det blir!

Da kopierer jeg noen hjerter av deg jeg, tusen takk =)

Skrevet

Må bare teste nicket mitt med dine hjerter ;)

Skrevet

se der ja :) blei bedre med litt hjerter :)) (tror jeg er i en hjertete tid pga graviditeten ;)) hehehehe :)

da har vi termin nesten samtidig så vi får følge hverandre fremover, det blir kjekt :)

jeg har 3 jenter fra før så hadde vert litt artig med en gutt, men for all del så lenge mini er frisk så er vi lykkelige :)

vi vil ikke vite hva det blir, synes det er spennende å gjette å ekstra spennende under fødselen:)

mage følelsen sier gut da dette svangerskapet har vert helt annerledes enn de andre, men mange har blitt lurt på sånt før da :)

har du en mage følelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...