fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 endelig får ul time å gleder oss kjempe mye, men skille ønske dagene kunne gå en del fortere fremover.... men får vell bare vente som alle andre )
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. januar 2011 #2 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har 29 dager til UL....når har du termin? Så må jeg nesten spørre; hvordan får du laget hjerter i nicket ditt? Det er så koselig!
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2011 Har termin 10. juli du da? hjertene fikk jeg av å merke hjertene jeg fant på noen andre sitt nick å lime det inn i mitt nick du kan kopiere mine ) koselig med hjerter ja
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. januar 2011 #4 Skrevet 14. januar 2011 Jeg har termin 13. juli =) Gleder meg veldig! Har du barn fra før? og hvilket kjønn? Skal du vite hva du får nå? Jeg har en gutt fra før, så det hadde vært morro med ei lita jente nå...men gleder meg uansett hva det blir! Da kopierer jeg noen hjerter av deg jeg, tusen takk =)
♥Spirevipp♥ Skrevet 14. januar 2011 #5 Skrevet 14. januar 2011 Må bare teste nicket mitt med dine hjerter
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2011 se der ja blei bedre med litt hjerter ) (tror jeg er i en hjertete tid pga graviditeten ) hehehehe da har vi termin nesten samtidig så vi får følge hverandre fremover, det blir kjekt jeg har 3 jenter fra før så hadde vert litt artig med en gutt, men for all del så lenge mini er frisk så er vi lykkelige vi vil ikke vite hva det blir, synes det er spennende å gjette å ekstra spennende under fødselen:) mage følelsen sier gut da dette svangerskapet har vert helt annerledes enn de andre, men mange har blitt lurt på sånt før da har du en mage følelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå