mariabee Skrevet 14. januar 2011 #1 Skrevet 14. januar 2011 Min jente på syv uker har fått en merkelig rytme. Det siste måltidet på kvelden er som regel rundt halv tolv - tolv, og da spiser hun opptil 165ml mme.. Vi raper, hun sovner og vi legger henne, men lyyys våken etter en liten halvtime og begynner til slutt å kave. Frem og tilbake med hodet og finner ikke roen. Hun sovner heller ikke før hun har fått enda mer melk, da har d gjerne ikke gått mer en MAKS to timer siden vi startet forrige måltid på 165ml mme. Feks: Hun fikk mat 23.45 og var vel ferdig fornøyd med 165 ml rundt kl 00.30. Vi rapet og hun sovnet i armene. La henne i sengen og det gikk vel 5min så kom en voldsom hikke som absolutt ikke ville gi seg. Fikk derfor litt mer melk, ca 20ml, og hun ble fornøyd. Sovnet nok en gang. Da var vel kl 1.00 før hun kom seg inn i sengen. Men kl 00.30, begynte hun å kave igjen, frem og tilbake med hodet og småsutring som bare ble verre og verre. Til slutt stod vi opp og jeg lagde til neste måltid. Hun spiste da 95 ml, da var kl ca 01.45. Da fant hun til slutt roen og sov til kl 07.00. Hvordan skal jeg klare å få i henne nok mat 1 gang, eller er dette vanlig??
tine0810 Skrevet 15. januar 2011 #2 Skrevet 15. januar 2011 Jeg synes dette høres veldig normalt ut! Mine små har også vært sånn at de har spist mye og ofte på kvelden. De spiser seg vel opp for natten. Etterhvert vil de jo normalt sett ta kvelden tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå