Gå til innhold

Hvor mange dager fredag 14.januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager på overtid, og veldig klar for å komme i gang nå. Krysser fingrene for at det blir en god helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 dager igjen til termin :)

skal føde på KK, og dette er min nummer 3 :)

Skrevet

25 dager, og første dag i permisjon. Nå gleder jeg meg til 3 uker med avslapping før nurket melder sin ankomst! :-)

Skrevet

Da er det heile 43 dager igjen, å snart høygravid! Svangerskapet har igrunn gått fort, å har ikke hatt noe hastverk med at han skal komme. Men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt utålmodig. Vil jo ikke at han skal komme nå, må jo bli "ferdig".MEN skulle ønske tiden kunne gå litt fortere.... Alt står klart, mangler bare babyen min!:)

Skrevet

Første gang jeg hiver meg inn på antall dager-tråd, kanskje fordi jeg har 1 - EN dag igjen?:))))

Skrevet

44 dager, og skal føde på KK. Er veldig klar og håper at ukene fram mot termin flyr avgårde :-)

Skrevet

21 dager! og dermed er jeg vel fødeklar :D

håper lillegutt kommer snart :)

Skrevet

58 dager her :))

Skrevet

3 dager på overtid her! Desperat lei nå :)!

Skrevet

Har hele 80 lange dager igjenn ....

Skrevet

47 dager igjen..

Skrevet

18 dager igjen :-) og er spent på hva de sier på ul på mandag om jeg skal bli satt i gang eller ikke :-)

Skrevet

20 dager igjen. Er ikke klar for fødsel ennå! Er veldig i tvil hvilken vei ungen ligger, så håper jordmor sender meg på sykehuset til sjekk neste uke.

Har akkurat tatt permisjon, så håper på en til to uker hjemme til å slappe av, gjøre huset litt ryddigere og systematisk enn vanlig, pakke bagen, strikke litt og gå turer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...