Gå til innhold

Kynnere i uke 19, allerede plagsomme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har allerede begynt å kjenne kynnere, og de er ganske plagsomme. Synes det er litt tidlig. Sist tror jeg ikke jeg opplevde det før etter uke 30.

I tillegg var det skikkelig ubehagelig å være på UL i går. Livmora var veldig øm når jordmora dro sonden over magen. De tar jo ikke hardt i, men det er jo mer enn et stryk over magen. Flere som har opplevd dette?

Føler jeg har mye mer ubehag med magen denne gangen enn sist :(

Skrevet

Hei du!

Jeg er 19 uker i dag, og har hatt plagsomme kynnere i en uke eller 2. Om kvelden når jeg setter meg i sofaen kommer de som perler på en snor, nesten så jeg føler at jeg har sammenhengende kynnere i evigheter!

Jeg har ikke opplevd ømhet i livmora utover dette, men det er sikkert normalt det også!

Skrevet

Kan jeg bare få spørre (for tror ikke jeg hadde mye kynnere i forrige svangerskap); hvordan føles disse kynnerne? Jeg føler meg avogtil ganske " skvist" når jeg sitter (som om det allerede er trangt), og må opp å gå for at det skal føles bedre, Er 19 uker idag.

Høres plagsomt ut ja...

Skrevet

Livmora blir helt beinhard. og jeg føler et litt ubestemmelig ubehag i magen. Ganske vanskelig å forklare..

Har det ofte om kvelden, og når jeg våkner på ryggen om morgenen. Da kan det hjelpe å snu seg i sengen eller gjøre ting litt anderledes enn når de satte igang (opp og gå, eller som oftest sette seg ned å slappe av)

Skrevet

Kynnere blir bare verre og kommer tidligere for hvert svangerskap. Er helt normalt at de er vonde å plagsomme når man er andregangs. Jeg fortalte det til ul-jordmora mi, og hun bare nikket og smilte.

Nå er jeg tredjegangs og kjenner de godt hver eneste dag selv om jeg ikke har kjent liv.

Skrevet

Jeg er ikke kommet lenger enn til uke 16 men jeg får masse kynnere om jeg stresser på obben.

Jeg har en jobb som er ganske aktiv.

Jeg hadde ikke noe i for runde.

Men er enig med at det er plagsomt.

Ha ikke noe gode råd mot det heller.

Skrevet

Hei, jeg er i uke 14 og har allerede begynt å føle små antydninger til kynnere på kveldene.. det er ikke moe hyggelig. Sist så begynte kynnerne runt uke 17-19 tror jeg, og tom det er jo tidlig.

Det er ikke ordentlige kynnere en, men kjenner igjen den ubeskrivlige, ubehaglige følelsen..

Håper så att jeg kan fortsette i jobb en lang stund fremover da jeg ikke har termin før juli, hadde vart trist å måtte bli hjemme pga dette.

helene0: knøttet09 og nurket11, håper ubehagene med magen din minsker!

Lykke til allesammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...