Gå til innhold

Andre gangs fødene kan dere se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne i mitt andre svangerskap. Har lest mye at hode fester seg rett føre fødsel på flergangsfødene. Er 36+2 og fikk beskjed at hodet fra festet nå, Noen som har vært borti det? Og hvor lang tid ca tok det føre en gikk i fødsel? Har et stort barn så er ikke noe farlig hvis det kom nå sa jordmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det lurer jeg også på, har søkt en del på nettet, men finner liksom ikke noe klart svar på det. Er gravid med nummer 2, 36+6 og hodet har vært festet i over en uke nå. Har hatt mye vonde kynnere/modningsrier/maserier og på onsdag gikk deler av slimproppen. Skulle virkelig ønske noe skjedde snart...

Så hvis noen har noen erfaringer så del de gjerne med oss :)

Skrevet

Ikke uvanlig at det fester seg, og heller ikke uvanlig at det ikke gjør det. Det er bare mer vanlig at det ikke fester seg hos flergangs enn førstegangs fordi det er mer plass i bekkenet. Har ikke noe å si i forhold til når fødsel kommer til å starte. Iflg jordmor. Er selv 2gangs og er ikke festet i 37+. Er egentlig veldig usikker på om den ligger i hode eller sete...

Skrevet

2. sv skap her også,. Jordmor bekreftet hodet var festet i uke 35, men har ikke født. er uke 40 ¨nå, ternin over helga

Skrevet

I uke 36 var hodet festet hos meg. Jeg er i dag 3 dager over termin, så jeg vet ikke om du ble glad eller lei deg nå..........hehe........

Sist var hodet ikke festet og legen sa det kom til å ta lang tid til fødsel! Samme natt fødte jeg 1 uke før termin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...