Gå til innhold

APRIL; for oss som går for "gullegget" denne mnd ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tjihi, kl 04.06 faktisk, fikk en sterk + før kl var 04.07 ;-) Kan si d sånn at dagen min startet da!! Hadde ikke sjans om å sove mer, var jo helt i xtase!! Mannen trudde vell at d var 3.verdenskrig som hadde startet id jeg ramlet inn gjennom soveromsdøren, kastet nesten testen rett i hode på han og brølte;"d er en +" ;-)

Nei, jeg har ingen barn fra før, så dette er bare helt fantastisk!! Spennende å se om d blir 1 eller 2 rakkere ;-)

Kjenner at jeg smiler, så plutselig renner gledestårene, d hele er bare så uvirkelig!!

Håper såååå at du får positiv test i morgen!! Lykke til;-)

DEILIG!!! Og enda sterkere er det å få den/de første ungen/-ene :)

Artig måte å bli vekka på for mannen sikkert! :D

Vi har heller ikke barn fra før og har jo sååå veldig lyst på noen... alt er liksom på plass. Nå er det bare dei "småe" som mangler i dette huset...

Tok du Clear Blue Digital test? Den er vel sikkert den som er tryggest.. i går tok jeg en billig fra apoteket... men har en clear blue liggendes hjemme også...

Takki takk!

Nå krysser jeg fingrene for deg ;-)

Kjøpte på apoteket jeg også, men ikke digital, fikk opp et "+", sterkt og før d bar gått 1 min.. Veldig bra mente de på Hausken, kunne tyde på at d var 2 ;-)

Samme her hos oss:kun 1 liten tass el 2 el 3 som mangler.. Måtte det forandre seg innen 9 mnd for oss alle ;-)

Hold oss oppdatert;-)

Nei å nei, nå ble jeg trist.. Tenker på deg, og vet hvor vondt d er å få de negative testene!! Håper virkelig at det går bra og at dere lykkes når dere blir klar for å prøve på nytt!!

Ta vare på hverandre!!

Annonse

Vi skal ha fryseforsøk i midten av juni. Har du vært gjennom fryseforsøk? Hvorfor kan noen ta i vanlig syklus og andre med tabletter? Hvor er forskjellen? Jeg skal visst gå på tabletter for å ha det mer kontrolert men jeg forstår ikke hvor er forskjellen? Hva som skjer med egget som kroppen selv lagger da? Siden man skal sette inn et opptint egg? Høres sikkert dumt ut men jeg klarte ikke å spørre om dette henne dama i telefonen ;)

Ja,det var skremmende få som fikk spiren sin i april :( Håper de får seg et februar barn istedenfor :):):)

Jeg skulle på 7 ukers ultralyden i går,for å sjekke om alt stod bra til inni der. Men så fikk jeg en telefon 3 timer før,at legen var blitt syk. Snakk om nedtur...jeg som hadde vært sååå spent. Har nemlig bare ømme bryster som symptom,og syns det er ganske lite!

Ha en flott dag jenter!!!!

Åhh, lite typisk!!

Ja, det var få som testet positivt. Da får vi håpe de som ikke fikk til, får til neste gang....og vi som har en liten knert i magen nå, får verdens beste julegave:))

Jeg er seriøst kvalm på morgenen og utover dagen, og utrolig trøtt på ettermiddagen. Men utover det går det bra. Skal ha ul 12 mai, gleder meg til det:)

Dere da?

Jeg tok blodprøve på Riksen i går og har fått svar i dag. Lille ensomme påskeegget Pink ga positivt utslag på graviditetstesten!

Har kun fortalt det til min beste venninde som vet alt og dere her inne på BIM. Har ikke fortalt det til kjæresten min ennå. Prøver å finne en god anledning. Hvordan har dere fortalt nyheten?

Har hatt en liten anelse siden lørdagen for jeg har blitt litt uggen hver morgen siden da. Ikke kvalm bare uggen, det går over når jeg har spist. Ellers kjenner jeg ingen symptomer.

Ultralyd om alt går bra den 26 mai.

Klem, klem

Annonse

Gratulerer så mye til dere med positiv test :) :) Lykke til :):)

Jeg skal begynne på helt nytt forsøk denne gangen. Skal igang med spray så fort som mulig så jeg rekker ett forsøk før sommerferien!

Gruer meg til å ta sprøyter igjen,men hva klarer vi ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...