Gå til innhold

APRIL; for oss som går for "gullegget" denne mnd ;-)

Anbefalte innlegg

GRATULERER så mye Fighter`n. Jeg har faktisk ventet på at du skulle skrive noe i dag, for så på oversiktslisten at du skulle teste i dag. Dette var gode nyheter!

Jeg tror nok testen min var riktig dessverre, for nå kjenner jeg litt mensmurringer også. Men, men, jeg tar ikke sorgene helt på forskudd, men er mer forberdt på negativt svar på søndag.

Kos deg med den gode nyheten Fighter`n :)

Fortsetter under...

Ja den har bare å klore seg fast!!!

Ja jeg har 5 egg på frys,så dette skal gå bra:-)

Skal nyte både baileys og litt vin i solveggen,tar et par for deg og;-)

Ha en strålende påske,og nyt tiden du har framover:-)

Jeg tror jeg kan skjønne litt hvordan du har det, Snoopy71.

Jeg testet også i går, på rugedag ca 8 og den var utrolig negativ. Ble kjempeskuffa for jeg tenkte egentlig at eggløsningssproøyta uansett ville slå ut positivt på testen. Men da vet jeg iallefall at den er ute av kroppen.

Vet at det ikke er så lurt å teste så tidlig, men alikevel kjener jeg at jeg regner med at dette forsøket går bokstavelig talt i do.

Egentlig må vi bare holde motet oppe og teste når det skal testes. Kanskje ting er annerledes enn vi frykter?

Ja, du har rett i det fru optimist. Vi får holde motet oppe til testdato.

Nå vet du ihvertfall at ELsprøyten er ute av systemet. Krysser alt jeg har for at du får et positivt resultat neste gang du tester. Når er testdato?

Altså, Ullevål sier tre uker etter innsett, men jeg ser at alle andre tester på ca dag 14. Så da tror jeg ikke at jeg klarer å vente så lenge som til 27. april, men teste 13. april.

Og nå har jeg tenkt å vente helt til det!

Du da?

Jeg hører til hos Hausken, og de har vanligvis 13 dager. Denne gangen har jeg hatt fryseforsøk, så da fikk jeg beskjed om å teste dag 12. (Regnet som innsettdag 0.) Dette er på søndag, så skal vente til det nå.

Reiser til syden i morgen, så det er dobbel lykke om mensen holder seg unna.

Du skrev 13.april, men det var jo i går? Lykke til med testingen. Dag 8 er nok uansett for tidlig, så jeg har troen på deg. :)

Annonse

Snoopy;du må ikke miste motet;-) Vil tro d er for tidlig å teste!!

Akupunktøren heter Fredric Balchen tror jeg,holder tili Haraldsgt 90, og jobber man, onsd og fred!! Men satser på at du ikke trenger kontakte han med det første!! Nå skal jo vi april-damen vagge rundt med stoooore mager i laaang tid fremover <3

Takk for gratulasjonene,folkens :)

En ny brautende bergenser blir kanskje født 21.desember :):):) hahahaha!

Men jeg kommer nok til å holde meg her inne på dette forumet ett par uker til...redselen for at det ikke vil gå bra er jo der.

Og skjer det,da er det rett på Baileys-flasken,Shalin ;) hihihiii!

God påske!

Håper dere har rett i at jeg bare har testet for tidlig. Har veldig lyst å være med april-damene og vagge rundt med stoooor mage fremover ja. ;)

Lykke til med innsett fjoggy. Og lykke til med testing på onsdag fru optimist. :)

Jeg testet svakt positivt i dag!? Men det er vel el-sprøyte som henger igjen??

Testet forrige fredag, den var ok sterk, testet igjen på mandag, den var svak...og nå i dag samme styrke som på mandag!

Tester igjen på lørdag, så får vi se;)

Jeg tror ikke elsprøyten henger igjen lenger, Popstar. Så du er nok den heldige rugeren som har blitt gravid alt!

Jeg testet negativt i går og er redd det kommer til å vedvare selv om det nok egentlig er litt tidlig å teste enda...

Annonse

To egg ruges inne i kassa her:-) Da er det ny runde med 2 uker i spenning. Krysser fingrene for at det endelig skal lykkes. God påske til alle sammen her inne og en ekstra tanke til alle som ruger!

Gratulerer ;-) Da ligger vi helt likt i løypa!

2 stk påskegull-egg er på plass i min rugekasse også <3 Så nå er jeg virkelig ei ekte påskehøne ;-) Fikk 4 på frys i tillegg, så eg strålende fornøyd!! Nå er det bare positiv test, hormoner og tykke mager som gjelder ;-)

God helg og rug i veg alle mann ;-)

Vi også har kommet hjem fra st.olavs. Og testdato er den 29.04 ;) Jeg klarer det nok ikke å fatte enda! Overlykkelig, takknemlig dei som jobber på st.olavs og kjempe glad!

Vi fikk masse styr de første dagene på grunn av at mannens sin prøve var så dårlig og i utgangspuktet skulle vi få IVF men så hadde dei ombestemt seg på dag to at dei skal la 6 egg gå gjennom IVF og 4 gjennom ICSI. Og av dei 6 ingen ble befrukta! Svømmere var for dårlige! Mens dei 4 alle ble befrukta og hadde utvikla seg helt likt! Kjempe god kvalitet på egga kommenterte damen. Så nå har jeg et 6 delt egg inne og 3 på frys. Og hvis jeg tenker at alle kunne ha blitt ubefruktet siden svømmerar var så dårlige så er jeg glad det gikk som det gikk!

lykke til jenter, håper på mange positive tester nå i dagene/ukene fremover. er på rugedag 12 nå (telles innsettdagen som dag 1?)

hvordan er det med dere og mensen murringer..I over en uke nå har jeg fløt at mensen er rundt hjørnet, men heldigvis ikke noe tegn til det ennå.

Jeg testet ganske klart positivt i dag:))

Men det har jeg gjort tre ganger på under ett år nå.

Oppdaget litt svarte/røde prikker i cyclogesten som kom ut i dag, så jeg sitter her med nerver!

Jeg jubler overhodet ikke før jeg kommer meg gjennom første ul, der vi ser hjerteslag:)

Mensmurringer og stikkinger, trøtt, øøøøømmmeee bryster og litt sånn æsj-følelse på gubben!! Ha ha! Jeg bruker å reagere sånn på han når jeg er gravid!

MEN, atter en gang så er det antydning til brunt:(

Hei AS-81!

Jeg er på rugedag 18 nå.Testet positivt for 4 dager siden :)

Før det hadde jeg også murringer,men de er helt vekke nå. Eneste symptomene jeg har,er ømme bryster og veeeeldig høy sexlyst (sorry infoen).

Begynner jo å lure på om spiren har gått til grunne da.....får svar på det 3.mai.Da er det 7 ukers kontrollen :)

Lykke til begge to,Popstar og AS-81!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...