Gå til innhold

APRIL; for oss som går for "gullegget" denne mnd ;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde og det,men de på klinikken sa at den kunne utsette mensen,men var vist ikke HELT sikkert ar den stoppet den. Det er første gang jeg bruker Lutinus,så jeg vet ikke helt om den fungerer helt likt. Jeg får bare bruke den noen dager til,og teste på onsdag,og heller slutte da.

Åh, jeg håper at du får positiv test om noen dager.

Hvis noen andre leser her; har jeg forstått rett når det er sånn med Crinone at en ikke kan få menstruasjon før en slutter på det uansett om egget har festet seg eller ei?

Synd m neg test, shalin, men skjønner ikke at den kan vektlegges etter bare 8 dager med ruging? Håper blødningen er noe annet enn mens.

Jeg er bare på rugedag 3 i dag, slapper av foreløpig, men spenningen tar seg vel opp etterhvert.

Nærmer meg 39 og jobber i helsevesenet

Annonse

Jeg heier på livmoren din,Shalin!!!!! Den kan ikke svikte nå som påsken nærmer seg :):):)

Misunner dere avslappings-lørdagen...jeg har vært på jobb i 10 timer i strekk,med bare 5 minutter på baken :( Var sååååå sliten i beina da jeg var ferdig!

Det som er så rart,er at jeg ikke har nooooen tegn på graviditet...ikke medisinene gir meg moen tegn engang :( På RG 1-3 hadde jeg veldig ømme bryster,men nå er det vekke også :(

Sørens egg....klor deg nå fast!!!!!!

Ha en rugende lørdagskveld i all edruelighet!!!!

Føles ut som om elsprøyta og de andre holder på å gå ut av kroppen! Jeg er snart tilbake i mitt sprudlende humør, etter noen dager med litt nedstemhet. Tok en svak positiv test i dag, men vet det er elsprøyta som henger i! 9 dager siden jeg tok den.

Er på rugedag 6, og kjenner fint lite i dag. Har hatt to dager med SERIØST vondt i ryggen.

Enten så kommer gullet mitt nå, eller senere;)

Dere andre da?:)

I morgen er det innsett på meg, av 2 eskimoer. Hvis de har overlevd opptiningen. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg til å bli ruger igjen.

Lykke til alle sammen,uanesett hvor dere er i prosessen :)

Har du testa allerede, popstar? Hvor lenge henger den elsprøyta i ca?

Jeg er også på rugedag 6 og synes det er litt vanskelig å ikke tenke på dette her hele tida. Egentlig så er det veldig greit å være tilbake i vanlig jobb for å bare la alt være vanlig og da går dagene så mye fortere også!

Jeg har hatt litt vondt i brystene, kjent litt stikking akkurat som om jeg snart skal ha mensen, ellers ikke noe greier.

Er jo veldig spent. Skulle ønske at det var ett eller annet som var et sånt supersikkert tegn allerede nå. For alle ting jeg kjenner kan jo like så gjerne være crinonen...hehe

Ønsker alle lykke til. Håper desember blir en mnd med travle fødselsavdelinger rundt omkring!

Hei! Mye spennende lesing her! Enig med deg fru optimist: håper d blir knallkøyr og skikkelig hektisk for alle fødeklinikker i desember ;-)

I morgen skal vi til Hausken, egguttak! Gru-gleder meg!! Hadde Hauskens beste slimhinne på fræddan ;-) Så då får vi håpe at d går bra videre også, at uttak går fint, at befrukting finner sted og at vi får plassert inn gullegget på tordag (håper også på eit dusin på frys!!) Nervepirrende tid dette! Måtte april bli lykkemåneden ;-)

Sov godt, rug i veg og ta godt vare på egga deres ;-)

Annonse

Jeg testet på RD11 på ferskforsøket mitt og fikk svak positiv, to dager etter var det en veldig negativ blodprøve, så jeg tror det var sprøyten som satt igjen i kroppen, og det ville vel være ca 14 dager hvis ikke jeg teller helt feil.

Lykke til alle sammen, håper det blir mange desemberbabyer.

Fy faen, da har jeg gjennomført mitt værste egguttak ever!! D var et rent smertehelvete.. Ingen form for smertestillende hjelper på meg, så jeg gråt meg igjennom hele prosesse, og måtte få xtra morfin etterpå!! Men anyway. jeg fikk ut 17 påskeegg, så da får vi håpe at noen av de lar seg befrukte og bli til d etterlengta resultatet!! Da er all smerte og ubehag glemt ;-)

Lykke til videre til dere andre ;-)

Da er jeg også blitt ruger igjen :):) Satte inn 2 eskimo egg idag. De var mellom 8 og 10 delt. Så det var visst veldig bra.

Blir 14 lange dager å vente på til jeg kan teste. Sist klarte jeg å holde meg til å teste til rugedag 13 ;) Den var positiv,men jeg mistet i uke 6 :( Så håper at det går rette veien denne gangen. Krysser alt jeg har xxx

Lykke til med rugingen alle sammen :)

Stakkars deg fjoggy,føler med deg stakkar...!!! Eggutaket mitt var også forferdelig. Men medisinene hjalp litt på meg iallefall! 17 egg er jo kjempe bra :) Krysser fingrene for at det blir mange påskeegg på deg ja :)

Har holdt meg lenge unna denne gangen. Har prøvd å fokusere på annet. Skal ha uttak i morgen og innsett på fredag hvis det blir befruktning. Jeg har lest gjennom en del av innleggene til dere andre og ser at flere av dere er i gang. Heier på alle her inne!

JIPPI ;-) 9 befrukta påske-egg på Hausken i dag ;-) Nå x jeg fingrene for at d fortsetter å utvikle seg opptimalt videre!! Innsett i morgen, muliens fredag..

Masse lykke til med ruging, uttak og innsett til alle!!!

Gratulerer med 9 befrukta egg fjoggy. Kjempe bra. Lykke til med innsett i morgen eller fredag.

Jeg ruger for harde livet. ;) Er på rugedag 2 idag. Synes jeg kjenner det stikker og murrer der nede,men det er nok bare innbilninger!!

Tvi tvi alle sammen :)

Sennende"ønsker oss baby",måtte d gå din veg denne gangen ;-)

Da blir d innsett i morgen;-) Fikk tlf om 5 stk såg veldig bra ut i dag ;-)

Har akkurat best time for akupunktur før-og etter innsetting,så da håper jeg at d gjør susen ;-)

X fingrene for allepåske-egg her inne <3

Så bra fjoggy. Ser ut som du får noen på frys også da. Masse lykke til i morgen!

Ser at du holder til hos Hausken. Kan jeg spørre hvor du har bestilt time til akupunktur før og etter innsett? Vil gjerne prøve det neste gang om ikke spiren sitter denne gangen.

Jeg er på rugedag 9-10 (kommer ann på om man teller innsettdag som 0 eller 1. Vet ikke hva som er riktig jeg.) Jeg skal ikke teste før på søndag, men tok likevel en i dag, og den var veldig negativ. Så jeg har mistet litt av håpet på dette forsøket.

Testet i dag for vi skal på påskeferie med familien i morgen, så ville forberede meg på svaret mens jeg kunne være alene. Så jeg får vel få ut all frustrasjonen i dag, så er jeg klar for en koselig familie påske.

Lykke til alle sammen.

Du må ikke være negativ,Snoopy71.Vent til testdagen - ikke ta sorgene på forskudd :) Kan alltids gå bra ennå,vettu!!!

Jeg tok en test i dag,rugedag 14.Jeg har prøvd å være forberedt på negativt resultat,for ikke å bli så skuffet.Så der satt jeg på do klokken 06 i dag tidlig....fikk ikke sove pga at jeg bare ventet på at det skulle bli morning :)

Etter 3 minutter,lyste GRAVID imot meg!!!! Ble jo kjempeglad,men litt redd også.Har nemlig blitt skikkelig forskjølet med snørrete nese,gammelmannshost og litt feber :(:(:(:(

Noen som vet om sjansen for SA/MA øker da?

Har iallefall pakket meg godt inn.....jeg haaaaar så lyst til å få lille baby-nurket mitt 21.desember (Hausken som regnet ut terminen for meg).

Shalin: Skulle ikke du også teste i dag???

Hei Fighter`n!

Åhhh gratulerer såååå mye med positiv test!! kjempeherlig:-)) blir så glad når jeg leser om positive tester,det holder motet vårt oppe:-))

Jeg begynte å blø på lørdagsmorgen,men fortsatte på Lutinus,men blødde etterhvert som en vanlig mensen,så da fikk jeg beskjed om å slutte.

Jeg skal ha fryseforsøk i naturlig syklus neste gang,blir i slutten av mai tenker jeg:-)

Masse lykke til videre.

Neeeeei,så trist :(

Jeg som håpte på at vi kunne følge hverandre hele veien. Enda godt du har egg på frys da. Jeg fikk ingen...alfor dårlig kvalitet. Så nå får denne rakkern bare klore seg skikkelig fast,ellers får`n husarrest ;)

Lykke til,du også

Ha en fin påske,nyt en Baileys og sol deg inntil husveggen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...