Gå til innhold

APRIL; for oss som går for "gullegget" denne mnd ;-)

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen av dere som vet om en bør unngå å begynne på spray før eggløsning? Jeg skal begynne 1. april og det kjennes ikke ut som om det er noe eggløsning på gang enda (jeg bruker å kjenne det rimelig godt) Jeg går til akupunktur og hun sa at hvis en begynner på spray før egget har sluppet risikerer en å måtte gå lengre på spray i tillegg til at faren for at det skal dannes cyster øker. Blir glad for svar!

Fortsetter under...

Hei. Slenger meg på her :)

Fikk mensen idag,ringte inn til Porsgrunn. Skal begynne på Progynova tablettene ikveld. Så da er vi i gang med vårt 3 forsøk :) 1 forsøk, fersk, 2, frys og nå frys igjen. Har 5 egg igjen på frys,så håper at de overlever opptiningen.

Skal til UL den 7/4.

Annonse

Neiånei, så trist da.. Viste ikke at d gikk an ;-( Får virkelig håpe at de 2 som er igjen er "gull"-eggene da !!!!

Er så glad, vært hos Hausken i dag og får beg på sprøyter i morgen ;-) Da er d menopur og klexane for alle penga!! Ul på neste fredag og ant uttak/innsett i uke 15 dersom alt går etter planen!!

"Påske-gullegg" ;-)

Fjoggy, har gått på suprecur (skulle få synarela men dei hadde den ikke) fra den 14/03 og nå tar jeg Gonal-f 150 i tillegg.

For et styr jeg hadde med den første sprøyta i dag! Jeg dro den ende for tidlig ut tror jeg så gikk det ikke mere an å stille inn til 37,5 som det skal for å klargjøre ei ny sprøyte. Så da trykte jeg bare en gang fra den 150 innstillinga ut i lufta (som man skal liksomt med ei ny sprøyte) og tok 115 i "magen" min og så stilte inn på 37,5 og tok en gang til. Jeg tror og håper at dosemengden har jeg fått riktig men er bekymra for den luftbobla som er der fortsatt ;) Altid nokke å bekymre seg over her!

Jeg henger meg på denne tråden jeg også. Har to egg på frys i Danmark som jeg håper å få satt inn i slutten av april. Søskenforsøk. Er midt oppe i en MA akkurat nå, men håper at kroppen henter seg inn igjen fort. Er usikker på om det er best å forsøke igjen i kommende naturlige syklus eller om det er størst sjanse for å bli gravid om jeg hopper over en syklus. Gyn her hjemme ville ikke snakke om det før kroppen min er i normal rute igjen. Skal ta hcg på fredag for å sjekke at jeg ikke har flere graviditetshormoner.

Spennende å følge dere (oss) apriljenter her inne. Tvi-tvi for oss alle sammen : )

Hei dincene, det har vært luftbobler i sprøytene mine tidligere også og det har ikke hatt noen innvirkning. Boblene vil legge seg øverst i sprøytene når du dunker forsiktig på sprøyten. og Det vil ligge igjen i sprøyten til slutt for det er alltid litt igjen på pennen som ikke kan injiseres på slutten.

Annonse

Var på ul på stimuleringsdag 6 i går og der var det jammen 5 follikler! 3 store og 2 mindre. Gynekolog overrasket, har tidligere fått beskjed om svært små sjanser pga høy FSH og lav AMH. Ny sjekk i morgen og muligens uttak lørdag, spent.

Noen som vet hvor lenge en tar Gonal f og Orgalutran? Tom samme dag som eggløsningssprøyte? Prøver å beregne riktig mengde medisiner :-)

Gratulerer, d ser jo svært lovende ut ;-)

2.dag på menpour, liker de ikke!!! Så mye bedre og letter med puregon-sprøytene,menmen d går seg vell til ;-) Hva sliter man seg ikke gjennom for å oppnå den "store drømmen" !? ;-)

God natt til dere alle!!

Endelig er uka her...

Var på UL på torsdag og da fant legen fire eggposer, så nå håper vi bare så inderlig at det er friske og gode egg i dem. Ble litt skuffet da jeg har gått på litt større dose menopur i håp om å få noen flere egg ut denne gangen. Første gang ble to befruktet, men begge var det noe galt med så forsøket ble avbrutt.

Skal ha uttak på mandag, så da får vi se hvordan det har gått denne gangen. Ønsker og håper!

HH72; vi har visst uttak akkurat samme dag. Det blir spennende!

Med ønske om en god helg til dere alle!

Nå nærmer det seg... Skal ha innsett av fryse-egg på onsdag. Er såååååå klar for å bli ruger. Denne gangen skal det gå bra! :)

Lykke til med uttak og innsett HH72 og Fru Optimist. Håper dere får gullegget dere også.

Måtte april bli en bra måned for oss alle i denne "klubben" :)

Jeg skal ta ut mine Komma og Punktum på mandag!! Yeah, you heard me...to egg!!! Sist gang fikk vi kun ett, som ikke lot seg befrukte. Har kalt de Komma og Punktum fordi det er siste stopp før eggdonasjon, og da må jeg kalle de egga Finale og DaCapo! Jeg kommer til å le hvis det kun er eggposer!! Maks Uflaks er mitt navn, og med tiden har jeg begynt å le av alle uheldige episoder i mitt liv, hva annet kan man gjøre når hverdagen er full av de??

Masse lykke til dere andre:)

Mvh

Maks Uflaks med egga Komma og Punktum i eggstokk Funker Dårlig!

Popstar: tenk positivt...selv om det er vanskelig til tider.Men jeg håper du virkelig lykkes!!!

Jeg har hatt opp og ned dager denne uken. Dro til Hausken for egguttak på onsdag.De røsket ut 12 hele egg!!! Vi ble så glad :) De fortalte jo at alt over 5 egg er bra.

Så ringte de meg dagen etterpå og fortalte at 2 av eggene var dårlig.Så da var vi nede i 10 egg.

Fredagen,dagen deretter,skulle jeg på egginnsett.Nå var vi kommet ned i 5 egg pga at befruktningen ikke hadde gått så bra med de andre :(

Og av de 5 eggene,var det bare 1 gullegg...de andre 4 var bare så som så.Ergo,vi kunne ikke få noen egg på frys :(:(:(:( Ett egg av 12 stykk,er slående trist!

Men så,på selveste 30 års dagen min,ble dette gullegget plassert trygt inn i meg :) Er på min 3.rugedag,og tiden går såååå sent.11 dager til graviditetstest....herregud,gi meg en tidsmaskin!

Så det er min ukes-story :)

Da ligger vi helt likt i løypa Fighter`n,jeg satt og inn egg på fredag.

Kjedelig at det ikke ble noen på frys,men vi ruger på gullegga denne gang så det går jo bra uten og;-)

Merker du noe da? går du på crinonekrem? jeg prøver Lutinus vag.tabletter jeg da,litt mindre kliss føler jeg,og jeg slipper masse murringer som jeg fikk med crinone.

Så var det bare å vente i laaaaaaaaaaange 11 dager til,kan ikke akkurat si at dagene raser avsted...

Masse lykke til!!

Så moro at vi er på akkurat samme dag da :) Bare ikke disse eggene er noen store aprilspøker,hehehe!

Fikk ikke du heller noen på frys????

Jeg går nå på Cyclogest.Noen forferdelige vaginal-stikkpiller som gjør at mye ekkel hvit gugge (som stinker!!!) kommer ut :(:(:(:( Skal gå på det frem til testdagen.

Jeg har vært mye oppblåst siden eggene ble tatt ut faktisk.Ellers føler jeg små stikk iblant + at brystvortene er hovne.Men ifølge sykepleierne,er det medisinene som kan gjøre dette....de gir visst de samme symptomene som en graviditet!

Vi får oppdatere hverandre på testdagene da :)

Lykke til videre med påskeegget ditt!!!

Takk:-) Ja vi får satse på at de ikke var aprilspøk;-)

Jeg fikk 4 egg på frys dene gang.

Jeg er skikkelig på symptomjakt om dagen,det er jo i disse dager egget skal feste seg,men her kjennes ingenting,kun litt birvirkninger at Lutinusen(som jeg også skal gå på fram til testdag,æsj for noe griseri!!!

Ja merker du noe så må du skrive før;-) vi får opdatere hverandre ja!

Masse lykke til:-))

Da var mine egg ute:) To egg!! Bedre en ett som sist, 50% bedre faktisk. Jeg håper inderlig at det blir befruktning, håpe håpe!!:)

Uansett så vet både jeg og mannen innerst inne at dette vil gå i boks til slutt:)

Det ene var klart og det andre grumset. Betyr det at det er dårlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...