Gå til innhold

APRIL; for oss som går for "gullegget" denne mnd ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satser på at det blir innsetting av embryo i midten av april!!

3 fersk forsøk, og krysser alt vi har for at denne gangen blir vår lykke måned ;-)

Håper vi blir mange som kan følge hverandre, i fht følelser, erfaring, motivering m.m

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) eg skal til Ivf møte 28.april men mer vet eg ikke enda, håpe på start me en gang:)

Skrevet

Hei, jeg har visst telt litt feil på datoer. Trodde jeg var så heldig å ha uttak i mars, men det er bare da jeg begynner med spray.

Har trolig og forhåpentligvis innsett i april.

Fint å være flere i samme runde!

Skrevet

eg sko egentlig ikke skrevet her ser eg:P men hadde jo vert kjekt å henge på. eg får vente litt lengre:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

Ja nå nærmer det seg ;-) For n tid siden synes jeg det var så leeenge til.. Men huttemegtu så fort tiden går!!

Rekner med det blir uttak i uke 14 el 15!? Skal ha kort protokoll denne gangen. 1.gang jeg har det, og er veldig spent!

Ønsker dere n fin helg og måtte april bli n mnd vi kommer til å huske for noe fantastisk flott <3

Skrevet

Jeg testet negativt i dag:(:( Uff, det er trist som alltid!! Men håper jeg skal ha nytt forsøk i mars eller april. Det blir nok et fryseforsøk, så om syklusen er stabil så blir det nok i begynnelsen av april HÅPER JEG!!!!!

Vi skal bli vårrugere,- og det skal ende i en graviditet:) Tenk å gå sommeren i møte med spire i magen dere,.... Å drøm:)

Jeg skal reise meg etter dagens negative test,- gråt så det holdt i dusjen i stad. Men det var godt å få det ut. Jeg vil / skal bli mamma en dag!! Den dagen skal alt dette slitet være glemt.....

Skrevet

Satser på at jeg får til mitt første fryseforsøk i april. Spennende tid i vente! Men nå går det mot lysere tider og jeg synes at ventetiden blir mye lettere da. Jeg synes at det var utrolig leit å få negativt svar. Jeg har vært deppa og sånn små irritert hele den siste uken. Men jeg har 3 egg i fryseboksen! Og en av de må være "gullegget"!!

• 3 uker senere...
Skrevet

God morgen!!

Wow så fort tiden går ;-) Synes d var såååå lenge tilapril,mn nå er vi jo jammen mg strxi mars ;-)

Hvordan går d med "april-damene"? Gjør dere noe spes i fht å lykkes denne gangen? Vitaminer osv?

Skal ha kort regime denne gangen, aldri hatt d før.. Litt spent på d... Sprøytestart i slutten av mars, og uttak uke 14 el 15!?

Måtte dette gå vår veg og lykke til til dere alle sammen ;-)

Skrevet

Henger meg på her:-) Jeg skal ha mitt 4 innsett i april(hvis alt går etter planen) dette blir mitt 2.fersk forøk,har bestemt meg at denne gangen skal vi lykkes:-)

Begynte på spray idag(første gang jeg prøver spray,så dette blir spennende)

masse lykke til alle damer,denne gangen går det bra:-))

• 2 uker senere...
Skrevet

Hoho, kun 2 dager til jeg starter på 10 dagers primolutt-kur, wow tiden går så fort ;-) Blir n spennende måned for oss nå jenter!!

Skal prøve med menopur i stedenfor puregon denne gangen, litt skeptisk..

Noen med erfaring??

God helg og lykke til!!

Skrevet

Hei!

Har vært medlem her siden 2006 eller noe....men nåååå skal det bli baby på meg,hehe (krysser fingrene).

Tok min første Gonal-F sprøyte i dag.Og skal ha uttak og innsett av egg i uke 14....hvis jeg har gode egg da :)

Jeg syns alltid det er så trist å lese om de som det ikke klaffer for.Så,jenter,dette mååååå vi klare.Vil ikke se enda et innlegg som ender i tårer :):):):) (lov å håpe!!!!!).

Ha en fantastisk kveld!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja nå nærmer det seg vanvittig ;-) Vell,d vil si at jeg er litt nervøs: har ikke fått mens enda... Skulle fått den i går eller i dag dersom det hadde gått etter planen, var ferdig med primolutt-kuren på tirsdag.. Redd at jeg ikke skal få noen blødning og at hele greia "går i vasken".. Åhhrg alt må være så vanskelig hele tiden.. Kunne nå ting gått som det skulle av og til iallefall.. Ingen tegn til tante rød her i huset!! Ufatteli. nå når jeg liksom ønsker hun hjertelig velokommen, nei da da driter hun i å dukke opp!! Dritt kjærring!!!

God helg til alle dere andre. Stå på og gå for gull ;-)

Skrevet

Jeg slenger meg på apriljentene! Er i gang med spray, og skal starte på sprøyter ca 15. april. Langt regime, men påsken er jo midt oppi denne gangen. Mitt fjerde forsøk (kun ferskforsøk på denne dama siden ingen egg har vært gode nok til å bli eskimo-spirer). Har tatt Menopur på Riksen, men nå skal jeg i gang med noe annet, ikke det at Aleris har gitt noe nærmere info da...motivasjonen er sånn passe under skosålene :/ Derfor kom jeg meg innpå BIM igjen for å få litt energi på dette her! Lykke til =) Vil gjerne ruge på en spire under sommerkjolen.

Skrevet

Jeg begynner på sprøyter i kveld, kort regime....hadde visstnok 6 eggposer og fsh på 10 ( den har synket fra 16 på to år). Sist gang gikk jeg på full pott med Puregon, og fikk ut ett egg!!! Så jeg tenker vel at....realistisk er bra:)

Skrevet

Så spennende! Jeg skal også ha kort regime denne gang, aldri hatt d før! Skal prøve med menopur i stedenfor puregon... Hva går du på? Masse lykke til med sprøytestikking og resten av prosessen ;-)

Skrevet

Hei

Jeg skal i gang med mitt 2. ferskforsøk på riksen. Håper virkelig at det går bra denne gangen... Begynner på spray 1. april. Får akupunktur nå frem til innsett, vurderer bidronninggele.

Skrevet

Da slenger jeg med på her:-). Jeg skal begynne med spray 2. April. Dette er første ivf forsøket, så jeg gruer/gleder meg.

Skrevet

Begynte på kort regime torsd 24.3. Lave forventninger pga ræva hormonpøver, men må bare forsøke. Ul torsdag 29.3. Har hodepine og kvalme av Gonalen, men det går bra. Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg skal på UL mandag, og så vente på eggløsning osv før vi skal ha innsetting. Første fryseforsøk, og det blir vel i beg. av april tenker jeg. Har en gutt fra første prøverørsforsøk(ferskt) for snart 2 år siden. Så håper at gullegget sitter på første forsøk denne gangen også! Glad jeg slipper uttak den her gangen, for det var så sinnsykt vondt at jeg trodde jeg skulle stryke med... vondt med innsetting og, men da er det iallfall bare ett stikk! :) Lykke til alle sammen! :)

Skrevet

Jeg har gått på sprayen siden den 14.03 og skal begynne på spøyter den 30.03 og den 8.04 er det UL timen. Første gangs prøver. Hører til St.Olavs.

Ved uttak/insett før mannen være med?

Skrevet

Hva slags dårlige hormonprøver HH72?

Skrevet

Hei popstar, har sendt deg privat melding

Skrevet

Jeg er også midt oppe i spray og sprøyter nå.

Skal på UL på torsdag, så da håper jeg at alt er riktig og at det kan blir uttak og innsett i uke 14.

Dincene; på Ullevål får mannen være på alt jeg vil at han skal være med på. Og ved uttak, så må han også levere varene sine, så da må han være med.

Følger masse med på alle dere her inne selv om jeg ikke skriver så masse selv. Håper folk har det bra tross hormoner og mange tanker.

God søndag!

Skrevet

Litt av gjeng denne april-gruppen :) Satser på at alle lykkes nå!

Jeg skal på uttak hos Hausken på onsdag.Har 5 potensielle egg,så håper på at det ikke er tomme eggeskall. Gruer meg pittelitt...men herregud,har jo ventet på dette ett par år nå!

Skrevet

Så spennende ;-) Synes de er så ultrolig dyktige og ikke minst koselige der ;-) Jeg for min del må på akutt ul i morgen for å se hva som skjer siden jeg ikke får mens.. Er jo bare helt utrolig at ikke en eneste ting i denne hekkendes kroppen kan funke som normalt!! Er så redd jeg ikke får gjennomført forsøket denne måneden, har jo ventet å ventet og skikkelig "timet" det inn denne gangen. Hadde vært så deilig å kunne ruget i fred og ro i påsken da er det jo ferie og bare vellstand ;-) Ser spøke ut, mn håper og håper!!

Krysser fingrene for at det går rette vegen for oss alle ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...